neljapäev, 20. oktoober 2016

Uus tass Kreetalt!



   Ma jätkuvalt kogun tasse (või kruuse)! Kallid sõbrad, kui te lähete reisima ja teil on pagasis ruumi kahe tassi jaoks, siis suured tänud juba ette! Nagu näete on pildil 2 tassi, mõlemad Kreetalt toodud, aga mina ja mu kallis sõbranne Jaanika kogume tasse. Need tassid tõi meile Jaanika sõbranne Kaija. Eelmisel aastal tõi ta meile Türgist tassid. Kaija toob küll alati erinevad, aga tegelikult me tahaksime ühesuguseid tasse, kuigi olen siiralt tänulik Kaijale ka selle imelise tassi eest. Aitäh!

  Nendest tassidest läks siis roheline tass Jaanikale ja sinine minule. Jaanika lemmivärv on roheline ja minul (türkiis)sinine, seega jaotasime need nii.

  Vahetan ka tasse oma romaani SEGAVERELINE vastu.

see siis nüüd minu oma. nii äge! kaanega

Väga kalleid tasse ei jaksa soetada, aga kuni 10 eurot jõuan maksta küll, kuigi 5 oleks parem :) No, need tassid näiteks maskid vaid 5 eurot (kokku). Imekenad ja odavad, erilised, kaanega.

Ikka teie Margit.


20.oktoober. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar