reede, 14. oktoober 2016

Hommik sudokuga



  Mulle meeldivad reede hommikud, sest siis saan kohvi kõrvale postkastist leitud Nelli Teatajast sudokut lahendada. Tõsi küll, ma ise ka kirjutan vahel sinna artikleid, aga mitte see ei tee just kõige rohkem rõõmu (no, tegelt teeb ikka ka!). Lähedasemad tuttavad teavad, et ma olen sudoku haige, ehk siis, kui keegi mulle sudoku nina alla paneb, siis hüvasti reaalsus! Jah, kunagi sai neid rohkem lahendatud, lausa sudokuvihikuid ostetud, aga mul on mu reeded, on sudoku, on Nelli Teataja. Ja tihti peale seda hakkan vanu ajalehti ja ajakirju läbi tuulama, sest tahaks neid lahendada veel ja veel....

  Tegelikult pidime Germoga täna poetess-kunstnik Luule Luusele Vana-Pärnusse külla minema, aga tõusin taas peavaluga ja mitte ei olnud isu nina toast välja pista. Kui valu vaibus, sündis riimiluuletus. Aga üldiselt olen kogu päeva uimane ja väsinud olnud ning peale tableti võtmist on sihuke hull uni vaevanud, aga hoian ennast siiani üleval.

  Paar külalist on ka täna käinud. Luulele lubasin, et ehk järgmise nädala algul läheme talle külla, sest ta õunapuud on veel õunu tulvil ja Luule ei taha ometi lasta neid raisku minna. Ise ma eriline õunasõber ei ole, aga Germo võib neid päeva läbi närida. Tegelikult plaanisin ka õunu kuivatada, kuid see on vaid plaaniks jäänud. Nüüd juba võiks, sest tüütud karbsed on elamisest kadunud.

  Naabrinaine käis taas minu juures ravil, ehk siis määrisin ka õla ja käevarred taas tinktuuriga kokku. Positiivne on see, et eilsest ravimisest oli palju kasu ja ta sai öösel kenasti magada. Valud on juba praegu kadunud, kuid me jätkame, teeme umbes 10 päeva ravikuuri.
  Kui naabrinaine uksest sisse astus, küsis ta, et kas mul on ravivad käed, kuna ükski tablett ega salv pole siiani ta valusid ära võtnud, aga minu käed ja tinktuur on teda palju tervendanud. No, mul on jah tugevad biovoolud, kuigi vasak käsi ei luba mul eriti neid "kasutada." Ja, ütlen ausalt, mulle meeldib inimestele head teha, eriti siis, kui see puudutab tervist. Inimesed ei kipu ennast ise korralikult ravima, niikui natuke parem hakkab, jätavad ravi poolikuks, aga vaja on korralik ravikuur ikka läbi teha, 7-10 päeva.

läheb keema...
läheb kõhtu...

  Borši keetsin ka valmis ning ikka oma tehtud boršipõhjadest. Germo just läks taas kööki sööma. Tema tahab meil 5 korda päevas süüa, aga mina lepin 3 korraga. Kella 10 ajal näksib ta ka veel midagi, sest siis on tablettide võtmine ja neid ta tühja kõhu peale võtta ei tohi. Lähen keedan vast talle neljaviljapudru valmis.

Kena nädalavahetust!


14. oktoober. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar