kolmapäev, 26. oktoober 2016

Geio 22!

1 aasta ja 1 kuune Geio

  Täna, kell 14.15 sai mu noorem poeg Geio 22 aastaseks! Ma võiks ütelda, et alles ta sündis, alles läks lasteaeda, kooli, sõjaväkke, alles...Kuid jah, tuleb tõde tunnistada, et mul ei olegi enam lapsi, kuigi lapsed jäävad vanematele lasteks terveks eluks. Aga tõesti, alles see kõik oli...

  Geio oli sündides suur, kaalus 4.600 ja pikkust oli 55 cm. Täna ta on midagi 1.80-ga.
Kui ma siin pilte vaatan siis pole Geio eriti muutunud, ikka enda nägu armas on, kuigi mõni muutub tundmatseni.

  Sünnikoduks/külaks on tal Suigu küla, Pärnumaal. Sealt kolisime laste isa töö tõttu Lavassaare alevikku ning juba neljandasse klassi tuli poiss Pärnusse kooli. Aga minu lastel oli võimalus siiski ka kasvada maal, loomade keskel, kuna isapoolne vanaema kasvatas maal loomi nin korra kuus käisid nad ikka maal vanema juures. Ei ole muret, et nad ajaks pulli ja lehma sassi, nagu paljud tänapäeva noored :)

 Mõned pildid pildistasin ka üle albumist.
Esimesel pildil on Geio 1 aasta ja 1 kuune. Foto tehtud 1995 aastal meie Lavassaare kodus.
Teisel pildil on ka sama vana ja tetud ka samas kohas. Mul oli siis veel oma Panasonicu fotoaparaat ning aegajalt sai pildistatud.
 Kolmas pilt on tehtud 2002. aastal Lavassaare Lasteaed/Algkoolis, mille Geio toona lõpetas.

1 aasta ja 1 kuune Geio 
8 aastane Geio lasteaeda lõpetamas


Palju, palju õnne ja kauneid hetki sulle tänaseks ja kogu järgnevaks eluks meie armas väikevenna!

Margit ja Germo

26. oktoober. 2016.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Nii toredad pildid! Kalli teile kõigile!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Mallekene, kallikene, me täname Sind kõik koos! Aitäh! Ja Sinul oli ju ka alles sünnipäev, seega jätkuvat õnne meie poolt! <3

      Kustuta