neljapäev, 1. september 2016

Septembrikuu "Saatus & Saladused" on ilmunud! +RÖNTGENNÄGEMISEGA MEES.

  Kuigi viimasel ajal vaevlen ma kirjutamiskriisis, loodan, et sügisesse suubuv suvi toob kaasa inspiratsioonitulva, et hakkan oma pooleli olevaid romaane kokku tõmbama, et saan lasteka kirjastatud, et,et...Selle kuu ajakiri "Saatus & Saladused" on ilmunud ning potsatas täna mulle postkasti. Üks mu uusim novell on ka selles avaldatud. Toimetasin ka luuleveergu järgmise poetessi loomingu, sellel korral Maire Hermani oma. Kui keegi veel soovib, et ta luulelooming ilmuks selles ajakirjas, andku mulle sellest teada!?

  Saladuskatte all ütlen, et mu järgmise novellikogu käsikiri on koos ja peaaegu ka toimetatud, seega...Ühesõnaga selles novellikogus ilmuvad need novellid ja lühijutud, mis on avaldatud ka ajakirjades "Saatus & Saladused" ning "Müstilised lood." See on nagu järg mu novellikogule VIRTUAALMEES, ning pealkirjaks saab RÖNTGENNÄGEMISEGA MEES.

  Mõned fotojäädvustused uuest ajakirjast ka siia.

1. september. 2016.a.
Vana-Rääma
Armupimeduses
Maire Hermani luule

minu novell ajakirjas Saatus & Saladused

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar