teisipäev, 27. september 2016

Massöör või bussijuht?

Karin ja Germo

  Kui Karin meile külla jõudis, oli Eve juba läinud. Jah, Eve tegi meile täna äratust. Kuidagi raske oli tõusta, sest uni oli täna väga magus. Aga tõele näkku vaadates, läksin ma ju alles hommikul poole neljast magama, öölane, nagu ma olen. Veidike üle 6 tunni ööunest mõnikord mulle ei piisa. Aga see selleks.
Nagu näete, on Germo pildil õnnelik ja rõõmus. Jah, Karin on ka temale kalliks inimeseks saanud, siiras ja abivalmis inimene, nagu ta on. Mina tunnen Karinit umbes 6 aastat, sest mäletan, et kui ma kunagi puidufirmasse tööle läksin, oli ta 32 aastane. Mida ma võin tema kohta ütelda? Teate, kui puidufirmas oli iga 2 tunni tagant 10 minutiline paus, oli just Karin see kes mulle appi tõttas, kui ma esimesed 2 töönädalat nagu hädapätakas olin, oma luid ja liigeseid (lihaseid) valutasin. Iga pausi ajal tegi Karin mulle lahkelt suitsuruumis massaži ja valud olid nagu peoga pühitud. Kahe nädala pärast olin juba töörütmi sisse sulanud ja enam abi ei vajanud.

rõõmurulli(ku)d :)

  Atkol on millegipärast töögraafikud sellised, et tihti tuleb bussijuhtidel Tallinna maantee lõpppeatuses seista ligi 3 tundi. Eks siis bussijuhid valivad mida nad selle ajaga peale hakkavad. Karinil on alati võimalus tulla mulle külla kohvi jooma ja lobisema, sest vahepeal koju magama minek teeks edasise tööpäeva pigem uimaseks. Karinile see ei sobi, on katsetanud. Nii ma hea meelega teda võõrustangi. Pealegi pargib ta oma bussi mu naabermaja, Kentuki kõrtsi nurgataga. Ja nüüd ta juba sõidabki Sindi poole.

 Täna olen energiast tulvil, sest massöör-bussijuht leidis vabatahtlikult aega mulle massaaži teha. Kogu mu kael ja õlad olid pinges, oli vaja punktid lahti masseerida ja kuna ma Karini headest kätest ja tugevatest biovooludest olin ammu teadlik, lubasin ma seda lahkelt teha. Olen nagu uuesti sündinud. Viimasel ajal kippusidki peavalud mind kimbutama ning õlad ja kael on mul tuuletundlikud. Nii, et kui roolimine ära tüütab, soovitan Karinil tõsisemalt masaaži tegema hakata.

  Mida siis veel? Kuigi päev on alles lapsekingades ja ma plaanisin alles õdaku eel blogida, tundsin, et pean seda kohe tegema, sest pakatan energiast ja ehk hakkan täna mägesid paigast liigutama. Kuigi ma ei ole just "äkkilähebvaja" inimene ja feng shui minu kodus on tihti teretulnud nähtus, kipub ikka aegajalt asju kuhjuma. Köögist tõstan hetkel mittevajaliku eseme sahvrisse, sealt kuuri jne...Nüüd oleksi vaja sahver ette võtta, sest 12. oktoobril tuleb meile korstnapühkija ja mu sahvris on pliidimüür. No, hetkel on tegelt mu hoidised ka otsapidi esikus, sest riiulid on täis ja ma olen ju meeletult hoidiseid sisse teinud. Aga juba peaaegu iga päev avame ka mõne.

  Lõpuks ometi jõudsid ka Eve aiast pärit aedsalveid purki ja Luule aiast toodud piparmündimelissid ka. Pikemalt ma neist blogima ei hakka, sest kõikvõimas google annab igaühele detailset nõu iga ravimtaime vajalikkuse kohta.

värskekapsasupp
aedsalvei ja piparmündimeliss
  Söögimenüü on lihtne. Värskekapsasupp. Õhtuks peaks ka midagi veel kokku keerama. Tegelikult on mul veel suvikõrvitsat alles, see tuleks ära kasutada. Lavash on küll otsas, aga röstsai on olemas, ka seda saab täidetud suvikõrvitsa alusena kasutada. Mozzarella juuustu on ka järgi, seega...

  Aga nüüd edasi feng shuitama!


27. september. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar