pühapäev, 18. september 2016

Vabaõhusalongis...



  Siis, kui mehed terrassil puhkepäeva nautisid, valgustas Terje mind põnevate asjadega. Jah, ma olen kunagi käinud kulmusid vahatamas, see oli valulik protsess, käisin mitu päeva paistes silmadega ringi. Nüüd sain teada, et on olemas palju lihtsam vahatamismoodus ebameeldivate karvade eemaldamiseks. Need Be Bare vahaplaastrid on imehead, ei mingit valu ega silmade paistetust. Veidikeseks võtab kulmude ümbruse punaseks, kuid see kaob üsna ruttu. Plaastrid saab lõigata parajateks juppideks, neid tuleb veidi aega näppude vahel soojendada ja siis asetada vajalikule kohale. Niikui naksti, karvadest
priiks!

sellised need vahaplaastrid siis välja näevad
   Ja kulmud tegi ka Terje mul korda. Peab endale ka kulmuvärvi ostma, saab palju soodsamalt ennast lille lüüa, kui salongides. Kõige põnevam asja juures on see, et salongides pannakse mul alati 2 korda kulmudele värvi, hoitakse kauem ka peal, et värv peale jääks. Terje pani värvi peale, hoidis mõned minutid ja sain endale korralikud kulmud. Olen väga rahul. Ilmselt on tegu kvaliteedivahega? Või ma ei saagi aru...

  Kui reedel mängis Veerevas Õlus Clavis ja laupäeval mul siin nn kodupubis (Aleksandri Pubi) peeti juubelit Jarek Kasari saatel, siis meie nautisime nädalavahetust kodurajooni vabaõhusalongis (naabrite terrassil) ja muidugi külalisi võõrustasin ka, ilma selleta ju ei saa :) Üksikasjadesse ma ei lasku, igaühel on ju oma eraelu ka, mis ei kuulu avalikustamisele. Millal siis veel vabaõhusalaonge nautida, kui mitte nüüd, suve viimastel päevadel, sest sügis koputab juba uksele?

mehed omakeskis

  Homme on juba uus nädal, uued külalised, uued toimingud. Kena nädal kujunes.



18. september. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar