esmaspäev, 12. september 2016

Mis lilledega on tegu?

 sõrgköis
   Kallis Elle tõi mulle, lisaks purkidele, täna mõningad toalilled. Vajan teie abi. Mis lilledega on tegu? Ise kahtlustan, et see esimesel pildil olev lill kuulub võhaliste sugukonda, aga kalla ta ei ole, kuigi veidi meenutab kallat. Tal on suuremad ja heledamad lehed. See mille võsad samas tassis on, on juudihabe, just selline juudihabe milline mul puudu oli. Kodus on juba kasvamas kahte erinevat juudihabet, üks üleni roheliste lehtedega ja teine rohelise- lilla kirjudega. Aga nüüd sain ka valge-rohelise kirju lehetedega. Tänud, tänud, hea Elle!

nüüd sain ka selle lille nime teada:  ilunõges e. plecanthrus

  Mis on selle lihava ja veidike nõgest meenutava lille nimi? Kunagi, kui ma Pikal tänaval elasin, kasvas see mu akna all potis, suve jooksul kasvas hiigelsuureks puhmaks kuid ei õitsenud. Olen seda endale ammu igatsenud, kuid nime ei tea. Sõbrad, lilletundjad, vajan teie abi!?

 Kalla sain ka, see on siin (pilt nr 3)

Kalla on siin
Ühe lille sain veel, aga see oli mul olemas ja naabrinaine sai nüüd õnnelikuks.


Vajan lilleabi! ;)


12. september. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar