teisipäev, 18. aprill 2017

KÕIK ON TÄHTIS- Anneli Lamp


 Eile leidsin postkastist poetess Anneli Lambi luuleraamatu "Kõik on tähtis," mida hakkasin juba eile lugema. Öösel jätkasin ja just lõpetasin. Olin eelnevalt läbi lugenud A.Lambi luuleleraamatu "Igal oma saatus"(2015), millele kirjutasin ka eessõna.

 Anneli luule köidab mind endiselt, viib ajas tagasi lapsepõlve ja vanavanemate aega. Sellest on tunda sooja lehmapiima- ja sõnnikulõhna. Anneli maalib sõnadega, paneb oma luuletustega looduse elama ja ma hetkeks tundisin isegi metsa lõhna, ahmisin seda endasse ja tundsin et mu suitsetamisest ummistunud kopsud said puhtaks. Vot nii!

 Kaanekujundus on ka imeline, sama habras ja naiselik nagu autor ise. Jah, meil õnnestus mõne aasta eest Anneliga ka reaalselt tutvuda, kui imelises Toilas oma raamatuid esitlemas käisin. Sellest esinemisest on mul ka Facebooki album tehtud, kuid vaadata saate ka SIIT. Ma lausa armusin Toilasse ja sealsetesse inimestesse ära! Tänusõnad võlgnen ka kallile Lea Rannale.Aitäh!

 Kuna Anneli Lambi raamatuid poodidest ei leia ja neid saab osta kirjutades tema emailile või Facebkko, siis panen siia tema emaili: anneli.lamp@mail.ee

 Autori tegemisi saab jälgida tema blogist, aadressilt: puhkekylamisantroop.blogspot.com.

 Tema sulest ilmunud raamatud:

1. "Minu lapsepõlve Kotinuka" (2013)
2. "Olen iseenda õde"(2014)
3. "Igal oma saatus"(2015)
4. "Jõhvi, mu arm! Linn ja inimesed"(2016)
5. "Kõik on tähtis"(2017)

 Leidsin ka mõned oma lemmikluuletused sellest raamatust ning tegin pilti.

Lisan siia ka väikse galerii:
pühendus kallilt luuleõelt...
üks lemmikluuletus...
ja teine lemmikluuletus...
sept 2015. a. Toilas koos Anneliga...
sept. 2015.a. Toilas kalli Anneliga...
selles majas asub imeline Toila raamatukogu
kalli Toila raamatukogu juhataja Lea Rannaga

Tänud, armas Anneli selle imelise raamatu eest!


18. aprill. 2017.a.
Vana-Rääma

4 kommentaari:

  1. Oi, kui armas, armas Margit :)
    Minagi meenutan kohtumist Sinuga ikka sooja südamega.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Jaa, kallis Lea! :)
      Ehk kunagi kohtume taas, sest mul jäi Toila poolenisti avastamata ja te kõik olite seal nii armsad ja omad, et, et...Kallid :)

      Kustuta
  2. Tore, et ma Sind tundma sain, Margit! Te olete Leaga väga olulised inimesed mu elus.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Täpselt samad sõnad ja sama viis, kallis Anneli! :) Uute kohtumisteni!

      Kustuta