kolmapäev, 19. aprill 2017

Jaansoni rada 9.päev

(:)kivisildnik

 Täna hommikul käks kell 6.14 uni. Natuke vara oli minu jaoks üles jääda, seega otsustasin raamatut lugeda. Umbes seitsme ajal jäin uuesti magama ning lõin silmad lahti alles peale kümmet. Tõsi küll, parema jala hüppeliiges oli tohutult valus, lausa nii, et ma ei saanud esimese hooga jalale toetudagi. Kuid natukese aja pärast juba komberdasin toas ringi. Otsustasin teha rajavaba päeva ja taastuda, kuni helistas Sven.

 Olen Svenile väga tänulik, et ta mind välja ajas. Tõdesin nüüd ise ka, et parim ravim kangele hüppeliigesele on liikumine. Või on Sveni sõnadel võluvõime?- mine võta kinni! Igal juhul tunnen ennast peale 4 km läbimist väga hästi. Keefiri jõin ka Sveni soovitusel. Kõht on täis ja meel on hea. Uute rajatamisteni!

 Germo jäi esmakordselt rajalt kõrvale. Ta on enda jaoks päevarežiimi välja mõelnud ja kuna tal polnud rajale mineku ajaks puud kuurist tuppa toodud, jäi ta seda tööd tegema. Kui ma koju jõudsin, olid puud kenasti toas ja Germo pumpas köögis kraanikaussi, mis kipub viimasel ajal umbe minema. Mina aga panin pesumasina järjekordselt tööle sest iga päev peale trenni lähevad mu higimärjad riided otse masinasse.

 Ilmselt täna õhtune rajatamine jääb ära, sest homme hommikul saan kalli Emaga kesklinnas kokku ja lähen sinna, nagu ikka, kepikõndides. Kõnnikeppidest on saanud minu lahutamatud kaaslased.

 Nüüd aga käsikirja üle lugema!

2 km me täna kulgesimegi (peale Sõudeklubi) ja 2km tagasi. kokku 4. rääkida oli nii palju, et rohkem ma ei klõpsutanudki pilte

Imelist kolmapäeva!


19.aprill. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar