kolmapäev, 26. aprill 2017

Rada 12. päev

Kodutänav ehk siis Vana-Rääma tänav

 Täna tõusin hommikul kell 8.08. Oli tahtmine kohe rajale minna, aga ootasin Germo ärkamist. Ta ärkas poole kümne paiku ja siis keeras ilm ära. Avasin arvuti ja avastasin ühe kohutava uudise ning veetsin selle pärast netis pikki tunde, kuni lõpuks rajale läksime.

 Otsustasin, et täna liigume teist teed. Esiteks on Jaansoni rajal tuuline ja ma juba üle nädala põen kergekujulist kaelaradikuliiti. Ei mingit tuult.

 Kodust lahkudes otsustasin kohe pildi ära teha, sest hakkasin samme lugema. (ma ei tea kas mu telefonis sammulugeja ona ja ma ei oska kasutada) Bestri poe juures, kui olime pooltesit kilomeetrit ära käinud, avastasin, et rahakott oli koju jäänud. Nii palju siis poodi minekust. Tänane rada jäigi vaid 3 km pikkuseks ja homme plaanin vähemalt 6 km kepikõndida.

 Tagasi tulles avastasin, et olin unustanud pilti teha, tegin ja siis ununesid sammud. Selline tuulepea olin siis täna. Juhtub. See on see kui su kadunud sõbranne luuletused varastatakse ja antakse oma nime all välja. Loodan, et saame koos sõprade abiga peatada plagiaadiraamatu sünni.

 Eile ja üleeile olid mul pingelised päevad arvutis, lugesin pikki tunde peagi ilmuva novellikogu ja romaani käsikirju üle. Pea oli paks ja enesetunne halb. Rada korvab kõik.

 Minu raamaturiiul aina kasvab öökapil. Endiselt loen Reelika Lootuse "Jälitatavat" mis on tohutult põnev, aga mul läheb aega, ajanappus on.

 Olge kõik hoitud!
Ja avalikustage vargad, see on kõige leebem karistus veel neile.

Mina olen ikka endine, aga ma ei salli valsklust, sellepärast on mu fb ajajoon hetkel kirju.

Kena kolmapäeva õhtut!

teel koju...Germo. taamal masinatehase varemed
raamatud minu öökapil...


26. aprill. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar