laupäev, 29. aprill 2017

JÄLITATAV - Reelika Lootus


 Panin just riiulisse Reelika Lootuse krimiromaani "Jälitatav."
See "wau" efekt jääb ilmselt veel pikaks ajaks minu sisse elama, nagu ka Reelika teise  romaani "Ära võetud" poolt tekitatud emotsioon.

 Reelika Lootuse raamatud on tohutult põnevad! Lausa nii põnevad, et tundub nagu loeks mõne väljamaa kirjaniku kriminulle. Neis on nii palju mitte-eestlaslikku. Tema raamatutel on täiesti oma nägu ja ma usun, et ma tunneks Reelika käekirja ära ka siis, kui ta annaks mõne oma romaani teise kirjaniku nime alt välja.

 Krimiromaanide lugemisega läheb mul alati poole kauem aega, kui mittekrimiromaanide lugemisega. Samas ma tahan peale krimiromaani lugemist endasse hingata mõnda romantilist ja lihtsat raamatut, jätta krimiromaanid magustoiduks, mida ka selle raamatu puhul tegin. Ilmselt võtan järgmiseks lugeda mõne mesimagusa ja õhema raamatu, sest tahan, et "Jälitatav" elaks minus edasi pikka aega. Tõsi küll, paar ööd tagasi leidis aset selline situatsioon, et ma ei julgenud öösel, peale raamatu käest panemist, elamises liikudagi, tundus nagu keegi jälitab mind. Seega muutusin ise jälitatavaks, paranoiliseks. Iga auto mis majast mööda sõitis, ja iga öine tänavahääl pani mind võpatama. Vot, selline mõju on sellel raamatul.

 Ikka ja jälle kujutasin ma Rebekaks Reelikat ennast. Iga autor paneb raamatusse pisut ennast, ma ei tea kui palju Reelika ennast pani ja mul pole kahjuks au teda reaalselt tunda, aga kogu aeg oli autori pilt silme ees.

 Mina, inimene kes pole palju reisinud, sain siit raamatust ka põgusa pildi Aafrikast, täpsamalt siis Lääne- Aafriast, Guinea ääres asuvast Ghana Vabariigist, selle imelisest, kohati metsikust ja idüllilisest loodusest. Silme ette kangastusid vihmametsad, ahvid, vaalad, romantilised rannateed, mahajäetud osmikud, jnejne...Nagu oleks mõnda loodusdokki vaadanud. Olustik, mis lausa peab romaanides olema, on ka selles raamatus olemas, väga piltlik ja elus.

 Põnevust pakkus "Jälitatav" otsast lõpuni. Mitte kordagi ei tekkinud tunnet, et tahaks raamatut käest panna, pooleli jätta. See on ülihaarav raamat. Ja kui aus olla siis ma ei oska oma tunnet, mille see raamat tekitas, piltlikult kirja panna. Seda tunnet saab vaid tunda, kui loed seda raamatut. Hetkel on raamat poodides veel soodushinnaga. Kiirustage!

 Jään põnevusega raamatu teist osa ootama. (linnukesed sidistasid, et teine osa on kirjutamisel). Ja loodan, et Steven (isegi teda hakkasin vahepeal kurjategijaks pidama) jäi ellu. Et nende armastus Rebekaga jääb kestma.

 Ohh, ma ütleks!

Aitäh, kallis Reelika (tahtsin Rebeka kirjutada) selle tohutult hea raamatu eest!

Nüüd kohustuslik reklaam ka Rahva Raamatu lehelt:
19.48 10.07 €
  • OSTA 
  • RAAMAT

    JÄLITATAV

     0 Google +0  0 Share0
    Reelika Lootuse hoogsa debüütromaani tegevus toimub Ghanas, kus puhkusele rahu, üksindust ja ilusaid vaateid nautima sõitnud Rebeka kogeb risti vastupidist – ei üksindust, ei rahu. Noor naine avastab end keset ahnust ja viha ning tal ei jää muud üle, kui põgeneda Lisaks saab lugeja ka pildi Ghanast, sest autor on sujuvalt põiminud nii põnevad seiklused kui ka selle eksootilise riigi olustiku kirjeldused.

29. aprill. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar