esmaspäev, 19. oktoober 2015

Uus tass Türgist!



   Täna jõudis minu tasside kollektsiooni uus tass Türgist! Jee! :) Selle eest võlgnen tänu oma Maailma Parimale Sõbrannele Jaanikale ja tema armsale sõbrannele Kaijale!

  Ei, ei, mõlemad tassid ei ole mulle! Me mõlemad Jaanikaga kogume tasse ja kuna Kaija tõi 2 erinevat tassi siis tegime valiku. Minu kappi ehib see tass mille küljes ripub türkiistoonides käe-ehe. Seega suured, suured tänud ka selle imearmsa ehte eest! Olen väga õnnelik ja tänulik.

  Just sellised imearmsad tassid (mis on erinevate riikide, külade ja linnade logodega) on minu kollektsioonis au sees. Seega, armsad sõbrad, kui reisite siis tooge palun kaasa 2 tassi (soovitavalt ühesugused) ja ma olen nõus 10 eurot tassi eest (kõige rohkem) välja käima. Või vahetama oma raamatu vastu.

  Aitäh hea tuju maaletoojad! :)

19.okt. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar