reede, 9. oktoober 2015

Pealehakkamise küsimus



   Marko Mägil on ilmunud uus raamat "Pealehakkamise küsimus", mis koosneb luuletustest, miniatuuridest ja lühijutukestest. Kui ma eelnevalt olin "tutvunud" autori grillitud- ja maitsestatud kanadega, siis on see raamat veidi jätk eelmis(t)ele.
  Paaril korral olen ka Markoga kohtunud ja teda oma loomingut esitlemas näinud. Esmakohtumine leidis aset "Ji kirjastuse" suvepäevadel Kavastus. Juba sellest ajast jäi Markot minu jaoks iseloomustama hüüe: "ANARHIA", millenimelise luuletuse ka sellest kogumikust leidsin. Ja Marko Mägi on ka esinemas käinud minu korraldatud Pärnu kirjandusõhtul Maarja- Magdaleena Gildi majas.

Lisan siia mõned tekstid:

EMU

Suurt kasvu
töövõimetu lind.


*********************************

PIIM

Kas kuskilt
ei saaks
musta-valgekirjut
piima?

Nii, nagu
lehm
päriselt on.

*****************************

AJALUGU

Kui Jeesus kõndis vete pääl,
siis veskimeest ei olnud sääl.

*******************************

JAANIPÄEV

Jaanipäevaks kõrgeks kasvavad kased.
Kase ladvast piilub jaanalind.
Grillkana kalpsab niiskel murul.
Ütleb:"Grilli veelgi mind!"

********************************

Marko Mägi esinemisest Pärnu kirjandusõhtust pilte vaadata saate SIIT.

Marko Mägi on eesti kirjanduse kuldajastu tüüpiline esindaja, vaimustav luulekogu – seks, inimsuhted, armastus ja ekstaas. Marko Mägi poeesia ühendab endas Suumani ja Vanapa parimad omadused, vaimustava luulekogu koostas superstaar Kaur Riismaa.
***
MOBIILTELEFON SÜDAMES
Mul südames nagu heliseks mobiiltelefon.
Nagu selle vibratsiooni programmi peal.


9. oktoober. 2015.a.
Mai

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar