reede, 2. oktoober 2015

Minu tänane lugemine: SEE ON T- Toomas Raudam


  Täna lugesin lausa ühe hingetõmbega või õigem oleks ütelda õhku ahmides, läbi Toomas Raudami luuleraamatu SEE ON T. Kena punasevärviline kaas, millel ilutseb kuldne T täht lausa kutsus ostma. Muidugi on kahju, et selle hind lausa olematu on, kuna tegu on väga hea ja kompakstse raamatuga. Hetkel maksab Rahva Raamatus lausa 1.41 €. Jookske tormi! :)

  Raamat on õhuke ja kergesti loetav, aus ja julge. Mitte midagi ei voola kusagilt üle, ei lohise, ei veni...ei....
Toomas maalib sõnadega nii ehedad pildid, et neid on raske mitte ette kujutada. Isiklikult minu viis see teos tagasi lapsepõlve, vana(vana)emada ja vana(vana)isade aega. Oli palju äratundmist.

  Aitäh selle raamatu eest, Toomas!

ISBN 9789985795859
ILMUMISAASTA 2014
KEEL eestikeelne
FORMAAT Pehmekaaneline
LEHEKÜLGI 52
 lk MÕÕT2 10x125x6 (mm)
KIRJASTUS EESTI KEELE SIHTASUTUS

Lisan siia omalt poolt ühe minu lemmikluuletuse sõnad, kuigi raamatut tutvustuses on teised.See on minu lemmik!

OOD EESTI RAHVALE

Montaigne räägib
ühes oma essees
rahvast
kelle naised
kasvatasid endale
nii suured rinnad
et need ulatasid selja taha
Montaigne ei teadnud
mis rahvas see oli
Mina tean
See oli eesti rahvas
Tema hiigelrinnad
on toitnud
nelja presidenti
Pätsi
Rüütlit
Merd
Buldogit
Kommunisti
Kaamelit
Praegu ripub nibu
Pika soolika otsas
Ilves
Nii on see alati olnud
Tiss ees
Imeja taga
Hea piim
Hea isu


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar