laupäev, 30. juuli 2016

Saragossa Band - Big bamboo täna Vallikäärus



   Jah, täna lähme Germoga retrolegendi Saragossa Bandi kuulama-vaatama Pärnu Vallikääru. Korra aastas peab ikka Vallikäärus ära käima, siis on suvi korda läinud. Ise vast ei jaksakski neid hirmkalleid pileteid osta, aga üks hea inimene kinkis meile need ja tuleb minna.

Kuulata saate SIIT.

  Ma kuulaks ja vaataks küll parima meelega Metsatölli või Terminaatorit, või Marju Länikut, või....aga see retrobänd paneb ehk nostalgitsema. Saragossa Band saab ju järgmisel aastal lausa 40 aastaseks. Olin päris titt, kui juba osad selle bändi lood pähe kulusid, nagu ikka laulusõnadega lood on.
  Hellad Velled ja Patune Pool pole just minu jaoks, aga paar Respekti lugu meeldivad mulle küll. Samas tean, et Germo fännab väga Eesti diskomuusikat ja retrolegende ka. Temal saab kindlasti huvitav olema.


  Süldi keetsin ka eile valmis, nüüd ei pea iga päev süüa tegema. Kuum keedukartul, kurgi-hapukoore salat ja sült, paras suvine toit.
minu jutuke ajakirjas Müstilised lood
Imre Vallikivi imeline luule ajakirjas Saatus & Saladused

  Augustikuu ajakirja Saatus & Saladused saatsin Imre Vallikivi luuletused ning augustikuu ajakirjas Müstilised lood on üks mu lühijutuke.

  Nüüd aga külapeale pessu ning õhtuks lille lööma.
Kena laupäeva!


30.juuli. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar