neljapäev, 14. juuli 2016

Ikka puud, puud, puud....



   Siis, kui Aleksander hommikul ravimtaimedega kohale jõudis, Margit alles magas.
Tegelikult jäin umbes kella 4 paiku hommikul vast magama, sest eile sõrgkangisime, saagisime ja ladusime euroaluseid lausa veerand üheni, koos vennaga. Noh, tema lõhkus ja saagis, mina andsin laudu ette ja ladusin saunakuuma kuuri riita, kuigi oli juba pime. Natuke tegime pattu ka, astudes üle reeglitest. Teatavasti kell 23.00 kehtib linnas öörahu ja minu kõrvalmajas asub Aare House, ma küll kolmveerandist vaatasin kella, et ehk jõuame ära...aega kadus kätte. Nii umbes 5-7 minutit me naabrite öörahu rikkusimegi. Vabandust! Aga kuulasime naaberasutuse peremehe sõna ja lõpetasime saagimise. No, ja siis vedasime kottidega veel kuuri põrandalt endiste üürnike risu välja. Veel 5 euroalasut ootavad oma saatust kuuri ukse juures. Töö käigus astus meile ligi üks meesterahvas kes töötab Bauhofis ja pakkus mu vennale veel euroaluseid, nii nad telefoninumbrid vahetasidki ja diili tegid. Miks osta kalleid puid, kui saab ka tasuta? Igal juhul pliidipuud saan endale tasuta ja ahjupuude koorem pidi juba lõunast jõudma, olen ootel. Need ostan siis raamatulaenutuse rahade eest, nagu olen siin enne maininud. Tänu teile, mu armsad sõbrad, kes te laenutate mu raamatuid, saan talvesooja tuppa! Aitäh!
kottpimedas laotud pliidipuud, ahjupuude ootel...

  Niisiis, eile küsisin facebooki ajajoonel, et ehk teab keegi kus kohast saaks (Pärnu ümbrusest) korjata naistepuna. Hea Aleksander luges postitust ja haaras härjal sarvist, lausa mitu korda haaras, korjates oma valdustest mulle kolme erinevat ravimtaime, angervaksa, naistepuna ja veidi ka pärnaõisi. Nüüd olen taas kolme ravimtaime võrra rikkam. Aitäh, hea hing, et viitsisid ja muretsesid ning enne pikka teekonda veidi jutustamiseks aega leidsid. Ahjaa, pildile sundisin ma ka ju sind poolvägisi ;) Ühesõnaga taimed juba kuivavad pliidil ja, kui taas Pärnus liikvel oled, tule, keedan sulle teed.

angervaks ja pärnaõis

naistepuna

  Kuna mul oli asja pangaautomaadi juurde nii ehk naa, ning poest tuli soola ostma minna, kuulsin ma veel ka, et Rehtla lihapoes müüakse seapäid, 35 senti kilo, ei saanud ma poest mööda marssida. Puid siin vaja ju veel teha ja mehed tahavad ikka mehesööki. Nii ma sealt seapeaga tagasi tulingi ning nüüd tuleb köögist juba süldi lõhna.
süldile võite homme tulla..

  Ja nüüd võiks puukoorem tulla...


14. juuli. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar