teisipäev, 12. juuli 2016

Uued tassid

Saaremaa logoga tass

   Täna tõi hea Riina mu kollektsiooni taas tasse juurde. See Saaremaa tass on ilmselt uunikum, aga tänasest kollektsioonist minu lemmikuim millegipärast. Hakkan nüüd vaikselt tasside pilte siia lisama, et kõik saaks ikka blogitud, nagu mul kombeks on. Riinat tänan ikka ja endiselt! Aitäh!

Kaidi ja Germo

  Ja ma ei saa kohe lisamata jätta pilti Kaidist ja Germost. (viimasel ajal küsitakse, et kas Kaidi on Germo pruut. vastan: Kaidi ja Germo on kunagised koolikaaslased Pärnu Toimetulekukooli päevilt, kus Kaidi veel õpib. Pruudi ja peigmehega siiski tegu ei ole. Kaidi emast ja minust on viie kuuga saanud juba head sõbranned ja me suhtleme tihti. Germot rõõmustavad külalised alati. Mina rõõmustan, kui Kaidi hea meelega Germoga koos õue läheb, olgugi, et nad istusid vähest aega kuuri ees toolidel vaikides, kumbki oma mõtetes. Paparatso, nagu ma olen, püüdisin nad pildile.

selle põneva tassi kohta saab informatsiooni SIIT.

see on üks huvitav tass, võiks ütelda, et lausa rahvusvaheline. aga Wikipedia annab tassikohta järgmist infotmatsiooni: LOE SIIT. sama info kehtib ka järgmise tassipildi kohta, kuna see on sama tassi teine külg

vaata eelmise tassi alt kirja (see ona sama tassi teine külg)

selle tassi kohta guugeldades sain teada, et tegu on Norras, Oslos asuva Ülikooli Haigla logoga tassiga


selle tassi leidsin täitsa netiavarustes guugeldades. infot tassi kohta leiate SIIT. kuigi tassi alla on MADE IN ENGLAND, on vihjeid, et see on pärit Norrast

selle tassi info pärineb ka wikist: tass on toodetud Scotlandis. SIIT saate tutvuda lähemalt

see tass on pärit Norra kuurortist. rohkem tutvuda saate SIIN.




12. juuli. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar