reede, 8. juuli 2016

Täna tuli päike välja

Germo kuuri ukse ees värsket õhku hingamas...
    No nii! Tänane päev algas juba palju päikeselisemalt. Germo on 2 ööd minu kõrval maganud, sest nii on endal kindlam tunne, et vajadusel saan talle abi anda, aga õnneks ei ole kolmapäeva õhust saadik haigushood enam kordunud, vaid veidike rahutult ta magab, lihasetõmblusi on veel. See äratas mind öösel mitmeid kordi üles, samuti äratasid ka köhatamised, aga üldiselt magasime lõpuks mõlemad möödunud öösel. Hommikul tõusin selle peale kuidas Germo naeris, et üks sääsk oli kusagilt tuppa pääsenud ja pinises minu pea kohal.

  Pool tundi tagasi lubasin ta õue. Värsket õhku vaja ja ilm ka päikeseline, patt toas istuda. Muidugi käin ma iga natukese aja tagant jälgimas mida ta seal teeb, sest alles on kõik nii värske ja olen valvas. Pesuresti tassisin ise välja ja panin ka telliskivid selle jalgadel, et tuul pikali ei puhuks, kuigi Germo peab kivide panemist enda kohustuseks. Palusin, et ta väljas rohkem istuks, kuigi ta kipub ka juba jooksma. Võibolla mõtlen üle, aga pole parata. Vahepeal istub kuuri ukse juures toolil ja siis jalutab. Toas teleka ees jääb lihtsalt nõrgaks ja liikuda on vaja. Eks näis, kas ta täna lõuna ajal magama ennast sätib või mitte. Mina ei sunni.

kassid uuu, kus te olete??! ;) 

pesu on kõige ohutum kuivatada meil siin ukse ees, mitte kuuride taga...

  Ise püüan asjalik olla, pesu sai pestud, toad koristatud ja sudoku lahendatud. Jah, ma põen sudokutõve juba lausa aastakümneid ja reedeti tuleb ju Nelli Teataja, siis olen mõneks ajaks laua taha naelutatud.
Oleme teel paremuse poole!


9. juuli. 2016.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Nii hea kuulda, et kõik on juba parem.. päikest aina rohkem teile! Kallid 😊

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, kallis Karina-Louisa! :) Saadame päikest ja rõõmu koos Germoga sulle sinna kaugele! Kallid muidugi ka :)

      Kustuta