kolmapäev, 20. juuni 2018

Rada 108. päev+ Vana-Pärnu rand jt...

Täna võtsime Germoga ette teekonna Vana-Pärnu randa, sest me polnud sellel aastal veel jalga märjaks saanud. Mis sest, et olime vaid põhimõtteliselt kahekesi rannas, vees ja vesi oli väga külm ning lained hiigelsuured (nagu oleks ookeani juurde sattunud), mina käisin nabani vees ja Germo peaaegu püksteni. Ma oleks ennast ka üleni märjaks teinud, aga vaatasin et Germo lõdiseb ja otsustasin, et sellel korral tuleme suht kähku välja. Ma ise suudan juba 17 kraadises vees vabalt liguneda, aga mul on sihuke tunne, et nii soe see vesi ei olnud, laine keerab külmi hoovuseid kaldale.

Peale meie olid veel rannas vaid mõned lohesurfarid, aga ei ühtegi ujujat. Tegelikult pole ju ilm nii külm, aga veest välja tulles tundus täna, et ilm on lausa soe, kuigi tavaliselt on vastupidi.

Germo tahtis nii väga lehmi paitama minna. Nad olid küll julged aga elektrikarjusega piiratud, seega ei saanud ma Germo soovi täita, aga kenasti poseerisid nad meile küll, ka osad vasikad, kes olid veel eriti armsad.

Tegelikult oli mul veel üks plaan, tahtsin väisata ühte Pärnu eakat poetessi, aga ta ei vastanud telefonile. Ehk järgmisel korral. Aga kuina me liikusime mööda Ranna tänavat Vana-Pärnu jalakäijate sillale siis külastasime Vana-Saugas Evet ja Kaidit. Oli tore, aitäh!

Unustasin pedomeetri küll koju, aga arvan, et läbisime umbes 6,5 km, arvestades aega mis kilomeetri läbimiseks kulub. Ja randa läksime me otse, ilma ühegi vahepeatuseta.

Ja siis veel see mõnus üllatus, jah, lastelaulude plaan "Väike ime" potsatas täna mu postkasti. Selle eest võlgnen suured tänud Margrit Kitsele ja mudilaskoorile. Minu lugu "Ärgake" on sellel plaadil kenasti olemas. Olen üliõnnelik, aitäh!

Nüüd aga väike fotogalerii ka:
minek mööda Jannseni tänavat
Vana-Pärnu ehk Siimu sild...
veidike veel ja rannas
Germo läheb merre...
no lihtsalt nunnu :)
tuulest viidud...
meres käidud, Germo paneb riidesse..
mäslev meri...
mees ja meri...
on, on kabiin ja pingike ka olemas...
sellest et ma tahtsin lennutada lohet...
vasikad ka...
tõelised sõbrad
no nad on lihtsalt niiiii armsad
Vana-Pärnu ranna lähduses väike paus kepikõnnile...