esmaspäev, 4. juuni 2018

MIS TÄHTSUST SEL ON- Tiit Sepa


  Olen jätkuvalt Tiit Sepa lainel ja mul on selline kahtlus, et ma enne ei lõpeta, kui olen kõik ta raamatud läbi lugenud, olgugi, et paljud või lausa enamus neist on läbi müüdud või müügil e-raamatuna. Tiit Sepa raamatute lugemine tekitab sõltuvust, olge hoiatatud!

 Jah, ka minu raamatutes on palju tegelasi, ma olen ise mõelnud, et ehk tuleb see sellest, et olen pärit paljulapselisest perest või sellest, et mul on ülisuur tutvusringkond ja sõpruskond, üha rohkem lükkab uusi tegelasi lausa jalaga mu ukse lahti ja astuvad raamatusse. Aga, jah...Selles raamatus on neid nii palju, et ma ei suutnudki paljudega tuttavaks saada, lihtsalt ei visanud pilti silme ette, sest tegelasi on liiga vähe kirjeldatud ja igal sammul tuli neid juurde, tekkis üks segasummasuvila, nagu mustlaslaager, kõik kes külla tulid, need ka elama jäid. See ongi üks suur asi mis mind tohutult selle raamatu juures häirib. Aga muidu...Muidu raamat mulle väga meeldib ja põnevust pakub ka. Kriminaalsete sugemetage on enamus Tiit Sepa raamatuid ja kriminullid on mu lemmikud. Samas jooksevad teatud tegelased läbi kõigi ta raamatute ja see tekitab segadust. Olustiku suhtes ma fännan Tiit Sepat, sest ta kirjeldab piltlikult kohti kus tegevus toimub, nii ka sellel korral viibisin Pärnus reaalselt ja romaani lugedes.

  Nii käib lugeja koos Sepaga vanas heas Riia sööklas, muulil, rannas, endise Mudaravila juures ja kus iganes. Jah, ma olen teadlik, et autor elas kunagi Pärnus ja mul oli kunagi au temaga ka põgusalt vestelda, aga ma polnud toona temast midagi enne kuulnud ja kahjuks alles nüüd (natuke enne ta surma) avastasin ta raamatud. Ju pidi nii minema.

 Kopeerin taas raamatu tutvustuse ja ei hakka ümberjutustust tegema. Aga lugeda soovitan küll.

Aitäh, Tiit sulle sinna pilvepiirile!

Rahva Raamatu lehelt:

RAAMAT: MIS TÄHTSUST SEL ON

Autor: TIIT SEPA
 2 Google +0  0 Share0

Synne ja Hinno rahulik idülliline maaelu keeratakse taas kord pea peale, kui selgub, et firma kontodelt on kadunud suur hulk raha teadmata kuhu. Koos heade sõpradega püüavad nad kurikaeltele jälile saada ja uurimise käigus satuvad nad rohkem kui kord eluohtlikku olukorda. Selgub aga, et mõni sõber osutub reeturiks, põhjustades lõpuks tragöödia, mis sunnib Hinno armsaks saanud Kurrult lahkuma.


4. juuni. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar