teisipäev, 19. juuni 2018

MINU ILUS ELU LAPSEVANEMANA- Heli Künnapas


  Lõpetasin poole tunni eest Heli Künnapase dokumentaalraamatu "Minu ilus elu lapsevanemana" lugemise ja tegin enda jaoks otsuse, et blogin sellest hommikul, et lähen täna varem magama, aga mitte ei õnnestu. Ei tea kas õnnestub üldse täna öösel sõba silmale saada, sest järjekordselt käivad akna taga öised teetööd ja aknaklaasid lausa klirisevad. Mina kannatan veel ära, öölane, nagu ma olen, aga Germost on kahju, ei saa tema ka magada. Mis seal ikka, (k)arvustan nüüd seda raamatut.

 Algatuseks olgu öeldud, et ma olen nii uhke, et kõik 14 raamatut mis Heli Künnapase sulest ilmunud on, olen läbi lugenud. Kui ma algul olin selle raamatu suhtes pisut skeptiline, võin lõppkokkuvõttes öelda, et see raamat siiski tasus ennast ära. Ma küll enam ei mäleta mis aastast me Heliga suhtlema hakkasime, kuna aastad kulgevad välgukiirusel, aga alates meie tutvumise ajast olen ka aktiivne Heli blogi lugeja, pole ilmselt ühtegi tema blogipostitust vahele jätnud, sestap oli peaaegu kogu raamatu sisu mulle tuttav, vist vaid ühte teksti polnud lugenud. Samas neid üle lugedes (milleks kulus 2 õhtut) tabasin ennast taas ja taas mõttelt, et Heli kirjutab nii nagu minagi olen mõelnud, aga pole välja öelnud. Ma ei saa küll öelda, et ma alati Heli väidete ja arvamustega ühte sammu astuks, aga umbes 97% olen tema maailmavaadetega päri. Kummaline onju? Aga nii on ja olen Helile ka seda öelnud ja just koos mööda Eestimaad tuuritades olema autos saanud palju vestelda ja oma maailmavaateid jagada.

 Mulle väga meeldib, et Heli suudab, tahab ja oskab ennast kehtestada nii emana, abikaasana, kirjanikuna, kirjastajana, poliitikuna jmm...Tal on alati varrukast võtta oma arvamus ja ta suudab selle ka lugejani tuua, lahti lahata. Kirjanik, mis kirjanik! Pisut ka ajakirjanik! Ja juba suur ning aktiivne kirjastaja , sest Heliga vesteldes on ta pajatanud et käsikirju aina laekub ja ta peab oma valiku tegema. Minul on tema kirjastuse kaudu ilmunud 2 romaani ja kolmas peagi tulemas. Ja neljas, ja...ühesõnaga olen kindel et meie koostöö jätkub, sest ma ei toimeta tema kirjastusse ainult enda raamatuid, vaid ka neid mille koostaja ma olen.

 Ambitsioonikas ja rikas naine, vähemalt tarkuse ja laste poolest, sest peagi sünnib tema perre uus ilmakodanik ning jääbki üle oodata uut "iluselu" dokumentaalraamatut, mis pajatab juba 7 liikmelisest perest.

 Jõudu, jaksu ja armastust, kallis Heli!

Raamat

MINU ILUS ELU LAPSEVANEMANA

 0 Google +0  0 Share0
,,Elu on kõige ebareaalsem asi siin elus! Ja kui sinuga kõrvuti elavad veel mitu väikest elu, siis on see suurim kingitus. Elus on kurbust ja rõõmu, naeru ja pisaraid. Isegi kui elu pole alati lihtne, on see ikkagi ilus!
Sellesse raamatusse said kirja paljud minu mõtisklused erinevatel teemadel. Kokkuvõtlikult on läbivaks teemaks elu koos väikeste lastega. Me ei oma inimesi enda kõrval, vaid me oleme kõrvuti selleks, et teineteiselt õppida. Just nende kaante vahelt saad teada, mida mina viimastel aastatel olen õppinud!"
-Heli-
Heli Künnapas on Pärnumaalt pärit kirjanik, kirjastaja, sotsiaalpoliitik ja 4 lapse ema, kelle sulest on tänaseks ilmunud 14 raamatut. Muuhulgas menukas noorteromaan ,,Ütlemata sõnad" ning romantiliste lühiromaanide sari ,,Mõni õhtu romantikat".
ISBN 9789949720897
Ilmumisaasta 2018
Keel eestikeelne
Lehekülgi 86 lk
Mõõt 218x215x7 (mm)
Kirjastus HELI KIRJASTUS
Lisamise aeg: 14.05.2018        







19. juuni. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar