esmaspäev, 3. detsember 2018

Uus tass Lähis-Idast


 Kallis Gaud käis Lähis-Idas, Omaanis ning tõi sealt mulle uue tassi ja uue külmkapi magneti. Aitäh!
Vikipeedia annab välja et Omaan asub Abaaria poolsaare kagurannikul, Lääne- Aasias, Araabia riigis. See on islami riik. Selle kohta saate lugeda SIIT! 

  Tass on samasuguse pildiga ümaras karbikeses ning see valge pael (ma ei teagi kuidas neid nimetatakse) on nende rahvuse või riigi sümbol või asi. Luban ennast harida selles vallas ja läbi vikipeedia kurssi viia. Nägin ka Mošee (pühakoda) eest tehtud fotosid, kus Gaud pidi ennast Mošeesse minekuks kinni katma, sest poolpükste ja poolpluusiga sisse ei lastud, ta riietus musta ürpi. Aga pilti lubati teha. Väga põnev igatahes!

 Ja magnet on ka põnev. 3 D. Aga see 3 D asi on mulle suht võõras teema, ma rohkem ei kommenteeriks. Las räägivad need kes on asjaga kursis. Minu kollektsioonis on need nüüd olemas ja ma olen õnnelik.

 Ja nagu ikka, tantsisid Germo ja Gaud natuke diskotantse ka. Germo lihtsalt läheb alati Triinu ja Gaudi nähes nii elevile, et ei tea mida ära teeks, tantsimine ju maandab.

 Aitäh, tüdrukud!
magnet Omaanist
tantsulka :)
tantsulka :)

Meie lähme nüüd kalli Ema korterit kütma ja aknaid kleepima, et ikka soojem oleks.
Mõnusat advendiaega!


  3. detsember. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar