reede, 7. detsember 2018

Uus külmkapimagnet Tenerifelt


 Avekene käis Tenerifel puhkamas ja tõi mulle (ok, meile) nänni. Rõhk on muidugi külmkapimagnetil, üliarmsal delfiinil, mis lausa särab teiste keskel. Ma ei saa midagi teha, delfiinid on ühed mu lemmikud veeloomad ja seda juba lapsepõlvest. Oi kuidas ma kunagi ootasin millal meie kohalikud kanalid mängiks filmi "Delfiini karje." Aga nüüd on mul delfiinid kodus olemas, kas pastakas (muidugi mõista, kirjaniku töövahend, nagu Ave alati mainib), põnev toiduõli, moos jne ...Aitäh!

 Tänane päev on kuidagi väga kiirelt õhtusse jõudnud, aga kahjuks plaanist: rajale minna, ei tulnud midagi välja. Juba eile hakkasime ennast riidesse sättima ja siis kohe hakkas sadama, täna ka. Aga esmaspäeval lähme, sunnin ennast kasvõi lumega minema, sest tunnen kohutavalt liikumisest puudust, päevad mööduvad pmst toas lugedes, kirjutades ja argitoimetusi tehes. Jah, Germo tervisega on kõik ok, aga mina alles tervenen, nahaabstsess alles paraneb ja harjutan iga päev hammaste kandmist, aga need ikka ei istu, kuid ma ei jäta jonni, poole aastat võtab paradontiidist tervenemine aega.

 Vähemalt kirjatöö sujub. Lähitulevikus peaks ka mu 2 lühiromaani ilmuma, ennustan et jaanuaris. Eile õhtul lugesin lühiromaani "Üksinda maailmas" küljendatud variandi veel üle ning tundub et saime küljendajaga asjad klaaris. Nüüd jääb veel kaanekujundaja töid, millest valiku teen, oodata ja siis ongi see raamat trükki minemiseks vaömis. Ja teine romaan "Vihmatüdruk" tuli ka juba toimetaja käest, aga ülelugemisel leidsin vigu ja ilmselt saab ka sellega vasrti nii kaugele, et läheb küljendusse. Jah, enne raamatu sündi on "asjapulkadel" palju tööd, ka autoril, et kõik oleks nii nagu olema peaks. Anname endast parima.

 Veel on mul toimetaja käes üks lastekas jne... Ühesõnaga töö käib. 2 lasteraamatu käsikirja on ka illustreerija käes, aga iga asi omal ajal. Praegu tegelen ühe romaani ja PETU 3 kirjutamisega. PET 3 ehk PETU VAHETAB ELUKOHTA peab sündima 2019. aastal, sest siis on Koonga kooli 100. juubel. Oktoobri alguses. Ja see on minu poolne kink koolile.

 Olge hoitud ja armastatud!

Veidike fotosid :
delfiinikene...
kogus aina suureneb...
elevandike lendas ka koos Avega Tenerifelt meile :)



7. detsember. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar