kolmapäev, 19. detsember 2018

ELAJAS JA VIDEVIKUMADU - Ott Kilusk


 Peatselt jõuab raamatupoodidesse müügile Ott Kiluski luulekogumik "Elajas ja videvikumadu." Mina sain täna selle raamatu omanikuks ja selle eest tänan autorit - Ott Kiluskit! Aitäh!

 Kui sulle meeldib must huumor ja sa oskad lugeda ridade vahelt, siis on see just see raamat, mille sa lausa pead läbi lugema. Mina igatahes sain suure kõhutäie naerda. Päriselt. Väga lustakas raamat. Ja loomulikult meenusid mulle kirjandusõhtud, mida ma aastaid Pärnus korraldasin, kus bänd nimega "10 minutit hirmu" korduvalt üles astus ja rahvast naerutas. Sõnade autor, mida bänd esitleb, on Ott Kilusk. Bändis musitseerivad ka Jaanus Mehikas, Lauri Kink ja nüüd ka Kait Kallau.

"10 minutit hirmu" lugu "Ei sellel suvel.." saate kuulata ja vaadata SIIT!
Oi, ma ei või! :)

Näide:

EI SELLEL SUVEL TEINUD HEINA MA
ajamaagi rohimata jäi
jäin üht silmapaari leinama
teadagi - ta enam siin ei käi

välikäimlas istun valu rinnas
pühin perset ajalehega
ise mõtlen: miks tal meeldib linnas...
ja miks tal meeldib teise mehega

* * *

LÄBI INIMESTE MAJADE JA MUU
roomab sültjas videvikumadu
huulteta ja hammasteta suu
külvab kurbust aga lõikab kadu

mina seda videvikumadu
armastand ja vihand imetabast
olen - aga lõpuni ei adu
millal ükskord haaran tema sabast

* * *

See lähen eriliste raamatute riiulisse, kus mul on autogrammide- ja pühendustega raamatud.

Rahva Raamatu lehelt:
Raamat

ELAJAS JA VIDEVIKUMADU

Autor: OTT KILUSK
 1 Google +0  0 Share0
Ott Kiluski eelmise luulekogu ilmumisest on möödas juba 8 aastat. Kiluski luule toitub binaarsetest opositsioonidest, ühes tekstis võivad kokku saada ilus ja kole, õudne ja naljakas, siin- ja sealpoolsus. „Elajas ja videvikumadu“ on luulekogu, millel ei saa määratleda väga täpset vanuselist sihtrühma, vaid see sobib inimestele, kellele on omane sürreaalne maailmanägemine vürtsitatuna absurdi ja musta huumoriga.
Ott Kilusk on vabakutseline kirjanik, kellelt on varasemalt ilmunud kaks raamatut: luulekogu “Oktoobrikuine tuuker” ja romaan “Veidrikud ja võpatused”. Lisaks on ta kirjutanud mitmeid näidendeid ja dramatiseeringuid ning avaldanud erinevates väljaannetes kirjandusteoreetilisi artikleid.
Illustratsioonid on loonud Margus Bamberg, kes on 14 aastat Tallinnfilmi nukufilmi osakonnas animaatori ja dekoraatori ametit pidanud
ISBN 9789949888856
Ilmumisaasta 2018
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 62 lk
Mõõt 200x140x60 (mm)
Illustreerija(d) MARGUS BAMBERG
Kirjastus GROTESK OÜ
Lisamise aeg: 18.12.2018  
15.35 14.58 €Varsti müügil



19. detsember. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar