kolmapäev, 5. detsember 2018

SUNDSUVITAJA- Eet Tuule


 Kui mul ei ole hommikul kusagile minemist ja kui mulle satub õhtul kätte nii põnev ja haarav kriminaaljutustus, nagu seda on Eet Tuule "Sundsuvitaja," siis mul pole üldse kahju, et öö magamata jäi. Tänane öö jäi. Jõin juba hommikukohvi ja panin pesumasina tööle.

 Eet Tuule loominguga tutvusin ma alles nüüd, just selle raamatu kaudu. Ja ma olen täielikus vaimustuses. Ausalt. Nii ladus, loetav, haarav ja lihtne kõnekeel, kus elavdatakse ajahambast puretud või unustusehõlma vajunud sõnu ja väiteid, no see lihtsalt on minu lemmik!

 Ma lausa neelan viimasel ajal raamatuid, pole üldse ime kui ma päevaga umbes 300 lk raamatu läbi loen. Aga kui ma ükskord rajale saan siis ilmselt nii palju ei jaksa, sestap kasutan meelega ka praegu juhust. Ja tegelikult ma ei sunni ennast lugema, kui tuleb lugemistuhin peale, siis ka loen.

 Olgugi, et mulle meeldib rohkem lugeda romaane, kui jutustusi või novelle, sobib see jutustus väga lugemiseks. Jutustus ta on, ilma peatükkideta, otse jooksev, ja no ma lihtsalt jumaldan krimi- või krimisugemetega raamatuid!

 Peategelase, koolipoiss Taneli kätte sokutatakse üks mälupulk, mis on kriminaalse taustaga. See muudab korraliku pealinna poisi elu totaalselt. Teda hakatakse jälitama, ka droonide kaudu ning tänapäeva tehnika võimaldab jälitajatel sulle hõlpsasti jälile saada.

 Kas Tanel saab hingerahu tagasi? Loe ise! Aga silmaring laieneb tal juba maale sõites, sest pealinna magalarajooni poisina pole ta isegi loomi näinud. Saaremaal juhtub midagi, mis muudab Taneli elu igas mõttes. No nii põnev, lihtne ja loetav lugu, millest ma ei tahagi rohkem reeta. Soovitan kuumalt!

Rahva Raamatu lehelt:
Raamat

SUNDSUVITAJA

Autor: EET TUULE
 3 Google +0  0 Share0
Teismeline poiss Tanel satub ootamatult kriminaalsete sündmuste keerisesse ja on sunnitud jälitatavana kodust lahkuma. Maal sundsuvitaja elu elades kohaneb enesekeskne Tanel uute tingimustega ja avastab enda jaoks hoopis teistsuguse, palju avarama maailma.
Tema truuks saatjaks saab aasta vanem Sandra, kes jagab poisiga kõiki ohte ja muutub temaga väga lähedaseks. Tanel aga ei tea, et tegelikult toimub kõik politsei kontrolli all. Seni, kuni pole välja selgitatud, miks poissi jälitatakse, tuleb teda tagaajajate eest peita ja teda ennast teadmatuses hoida.
Selles põnevas noorteromaanis segunevad elektrooniline luure ja droonid metsiku looduse ja lindudega ning haarav kriminull ootamatu armastuslooga. 
Eet Tuule on aastakümneid tegelenud linnuvaatlustega. Ta on Eesti Ornitoloogiaühingu auliige. Varem on temalt ilmunud looduselugusid ajakirjanduses ja kolm raamatut: „Trompetid udus” (2014), „Tagalaane valitsejad” (2015) ja „Poisike rukkis” (2015).
ISBN 9789949279302
Ilmumisaasta 2016
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 248 lk
Mõõt 215x143x18 (mm)
Kirjastus TÄNAPÄEV
Lisamise aeg: 30.04.2016 
16.50 1.71 €

5. detsember. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar