neljapäev, 13. detsember 2018

Erika Salumäe, Naisteleht, Erika Salumäe luule...


 "Naistelehe" detsembrikuu numbrisse on ajakirjanik Verni Leivak kirjutanud Erikast väga armsa loo. See puudutab ka natuke mind, sestap leiab koha ka minu blogis. Aitäh!

 Nagu ma Pärnu esitlusel mainisin, et koostamisel on Erika Salumäe luule- ja aforismikogumik, siis nii see ka on. Ja ilmub see siis kui on õige aeg. Toon ühe armsa tekstinäite, just sellise, mis on Erikale nii loomuomane ja hingelähedane- Eestimaa lõhn!

Meie luuleraamatu koostöö sai alguse juba eelmise aasta lõpus, kui Erika veel Tallinnas viibis, isegi lennul Hispaaniasse ta luuletas ja muudkui saatis mulle luuletusi. Need on hästi lihtsad, armsad ja vahetud, nagu Erika ise, üllas hing.

 
...

Mänd- sa mu kallis
Eestimaa puu
sa oled mu elu
sa oled mu algus
sa oled nii kohev
ja lõhnav -
armastuse valgus.

Ma olen su truu
kaaslane
igatsuse algus...


Sa oled mu
Eestimaa lõhn
Mulle sa ikka
lapsepõlve
algus

27.12.2017.
Tallinn

Suur- Sõjamäe 4


  Homme, 14. detsembril kell 17.30 esitleb Erika oma lasteraamatut "Triinu lood 1." Tallinnas, Ülemiste keskuse aatriumis, kuhu kavatsen ka mina minna. Tulge teie ka, sest juba 15. detsembril lendab meie peakangelane oma Hispaania-koju tagasi. Teda küsitleb "Heli kirjastuse" omanik Heli Künnapas, tänu kellele need armsad raamatukesed ilmavalgust näevad. Ja illustraator on endiselt andekas Jana Valge.

 Aitäh, kallis Erika, et olemas oled!
...
...
...



13. detsember. 2018.a.
Vana-Rääma


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar