neljapäev, 6. detsember 2018

VÄRSID, MILLE LEIUTAS AEG- Margit Peterson


 Jah, ma loen alati enda raamatud ka üle. Eile õhtul lugesin oma uue luuleraamatu läbi. Kergem hakkas, vigu ei olnud :) Tegelikult on minuga alati nii, et ma ei tarvitse veebis kõiki vigu näha, samuti blogipostituse omi, mustandina. Aga kui olen teksti juba ära salvestanud siis näen. Ja reeglina parandan need hiljem, kui esimene (kirjutamise) emotsioon on möödas.

 Kohe jõuavad ka mu uued luuleraamatud poodidesse, aga praegu saate osta neid ka minu käest, veidi soodsamalt ja pühendusega. Välja andis kirjastus "Hea Tegu."

 Kui sa tahad mu uut luuleraamatut osta siis käest-kätte saad selle 8 euroga ja posti panen 9.45 euro eest! Selgituseks kirjuta LUULERAAMAT ja minu konto on Margit Peterson EE381010902003166000. Aitäh!

 Pean siin märkima, et olen kaanekujundusega ka väga rahul, kena liivakell. Foto, mis liivakella sees on, on minu tehtud, Pärnu rannas pildistasin. Ise valisin ka kaanefotoks ja ma olen väga rahul, et kujundaja Rita Mets selle kenasti liivakella sisse pani. Eks oli kaanevariante ju mitu, aga see oli mulle kõige südamelähedasem. Ja valged kaaned on alati kenad. Mulle mitte ei meeldi pruunid kaaned, need ei inspireeri, pigem on väga sünged, ei kutsu ostma ega lugema, neelavad hea energia alla. Ka sambla- või vanarohelised kaaned on minu jaoks kohutavalt koledad.

 Irenega toimetamiskoostöö sujus meil ka väga ladusealt, võiks öelda et lausa lustakalt. Oi, kuidas mulle meeldis! Ja me jätkame koostööd. Aitäh!

 Nüüd aga toon mõne tekstinäite ka, nagu ikka mul luuleraamatute puhul kombeks on:

* * *

pilk on hajevil
suu sügeleb sõnuma
nõuan mandaati

* * *

öö mustad sõrmed
nagu vaarema viisud
hommiku udus

läbi kastese heina
vestavad minevikust

* * *

SONETT PÄIKESELE

Sadama taga koob valgus etüüdi,
linalakk-päiksel on naeratus suul.
Tantsu lööb tuhinal vallatlev tuul.
Taevaste taha ei kosta prelüüdi.

Täna ei mängi sa kurbuse kannelt,
huulil ei lalise ühtegi oodi.
Vaikus on pilvisse uputand noodi.
Edasi, verevend, vannuta vannet!

Kohal jõe prääksuvad sinikaelpardid.
Muulil veab viiulit lainetevoog.
Kalda peal tantsiskleb kalk pilliroog.

Peal paati kisavad kajakahordid.
Tule, oh päike! Nüüd tagasi tule!
Laotu me kohale sa kummargile!

* * *

tuul
lihvib
värava
posti

nagu
kärestik
astangut

liiva
paberiga

* * *

Rahva Raamatu lehelt:


Raamat

VÄRSID, MILLE LEIUTAS AEG

 0 Google +0  0 Share0

Mõni inimene on ajas kinni, aga mina astun edasi. Astun sammhaaval, sest kiiret ei ole. Aega on.
Aeg on ka see, mis leiutab ja loksutab asjad paika, olgu see või ületamatuna näiv takistus - kõik on mööduv. Nagu elugi. Minu värsse leiutab aeg.
Teie Margit Peterson
ISBN 9789949581832
Ilmumisaasta 2018
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 88 lk
Mõõt 210x148x (mm)
Kirjastus HEA TEGU
Lisamise aeg: 03.12.2018 
11.3010.74 €Varsti müügil


6. detsember. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar