teisipäev, 2. august 2016

Telepaatia

Pilt illustratiivne, leitud netiavarustest

   Jalutasin mööda traktorite poolt rööpasse sõidetud metsateed, plätud näpus ja värskelt pediküüritud varbad sopased. Olin nii umbes kolm kilomeetrit maha kõndinud, kuid eesmärk mille pärast metsa tulin, oli veel täitmata. Seisatasin, võtsin kännu peal istet ja läitsin sigareti, sest hüppeliigesed olid väsinud ning otsmik tilkus higist, nagu mahlakask. Korraga kuulsin, et mu seljakotis asetsevas nutitelefonis kõlas sõnumipiiks. Võtsin kotist janukustutamiseks kaasa võetud veepudeli, jõin sõõmu ning valasin sigaretile vett peale. Avasin sõnumi;
   "Vaata selja taha!"
Hakkasin enda ümbert seda kedagit otsima, kuid kuulsin ainult puude kohinat ja lindude laulu. Hakkasin uuesti sõnumit avama, kuid seda ei olnud enam. Imelik-mõtlesin. Omast arust ei olnud ma seda ka ära kustutanud. Sattusin segadusse, kuna sõnumineerija ei olnud ju sellele ka oma nime all kirjutanud. Lonkisin vaikselt edasi, aeg-ajalt seljataha vaadates, nagu endine dessantsõdur, kes veel aastakümneid pärast sõjaväest naasemist on harjunud pidevalt seljataha vaatama. Olin hirmust unustanud oma eesmärgi. Ühtäkki avastasin ennast seente keskelt. Istusin tõmmuriisikate vahele maha ja paari minuti pärast oli korv täis. Olin unustanud intsidendi, kuid siis kuulsin taas sõnumipiiksu. Otsustasin, et avan selle sõnumi alles koju jõudes. Pool tunni möödudes olid kõik mu korvid seeni täis ning hakkasin metsast välja lonkima. Enne asetasin seenekorvid maha ning hakkasin plätusid jalga panema, sest seenekorvid olid rohkem kui triiki täis ning jalanõud imepisikesse seljakotti koos veepudeliga ei tahtnud ära mahtuda.
   "Hkmhh," kuulsin köhatust enda selja taga ning ehmatasin kaameks. Värisesin hullemini, kui vahtraleht tuulte käes, ega julgenud ikka seljataha vaadata.
   "Vabandage, te peate need seened mulle andma! Lugeda ei oska või?! Siin on eramets, minu mets!" räuskas hääl mu selja taga.
  "Issand küll, nüüd lastakse mind maha!" mõtlesin värisedes. Hirm oli mind üleni endasse haaranud. Mulle tundus, et isegi kõik mu juuksekarvad värisesid. See hääl, see tundus kuidagi tuttav, aga hirmude meelevallas viibides ei leia inimene ennastki üles, veel vähem suudab ta hääle järgi kedagi tuvastada.
   Keerasin ennast ringi ning nägin seljataga seismas habetunud meest, jahipüss õlal. Pikemalt mõtlemata haarasin seenekorvid ja hakkasin neid mehele ulatama, kui tundsin ta karuseid käsi oma pihal.
   "Ei ole võimalik! Mare, sina või?!"muutus mehe hääl leebemaks, kuid mina värisesin endiselt. Mulle meenusid sõnumid millest viimane oli siiani avamata ja esimene tuvastamata. Surmahirm jooksis minust läbi ning ma ei saanud sõnagi suust. Silmitsesin habemikku kuid ei osanud teda koju ajada. Kuigi muie ta näol ja hääl tundusid tuttavad, ei olnud hirmud minust lahti lasknud ja ma ei olnud mina ise.
  "Mare, kallis, ma olen viimasel ajal palju sinu peale mõelnud. Jah, võimalik, et sa ei taha enam mind tunda, aga elu on kord selline," hoidis mees endiselt käsi mu pihal.
  "Eile nägin ma Martinit ja sain tema käest sinu telefoninumbri. Kas sa siis ei ole ühtegi sõnumit saanud? Viimase saatsin umbes veerand tunni eest," vadistas Meino, mu kunagine kallim, kelle lõpuks ära tundsin. Polnud ma ju viimast sõnumit avanud kuid mulle meenus esimese sõnumi tekst. Huvitav, kas selle autor oli tema? Miks ta siis algul häält mu peale tõstis, kuid teadis, et see olin mina? Mida see kõik tähendama peaks? Kas ta jälitas mind kogu metsatee aja? Issand, äkki on temast mingi piilur saanud? Ma ju käisin vahepeal ka põõsa taga ....esitasin ma endale mõtteis palju küsimusi.
  See kõik juhtus aasta eest, kui ma veel linnatüdrukuna maale metsa sattusin. Täna korjame me rõõmsana juba kolmekesi tõmmuriisikaid, Meino, mina ja minu südame all kasvav beebi. Minevikust sai taas olevik.


2. august. 2016.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Telepaatia või Maatriks on miljon protsenti õige.See töötab raadiolainetega,elektronidega,see on nähtamatu aine,elekter,internet.See töötab ülekogumaailma sekundiga nagu mobiilid,arvutid,internet jne.Inimese ajus on elekter ja õhus liigub ka elekter,internet,elektronid.Eestis on 35000 inimest ja Soomes 10% lastest psühhilise häirega,keda võivad mõjutada teised inimesed ja kellele saaks väga lihtsalt abi anda,terveks ravida Telepaatia või Maatriksi teel.Kui palju on neid lapsi ja inimesi ülekogumaailma.Uurige järgi millised psühhilised häired kõigil on,kas see kõik on tõesti võimalik vôi mis üldse on võimalik inimese pehmes madala vooluga ajus.Kas see on võimalik,et epilepsia haige kaotab teadvuse ja hakkab maas tõmblema üle kogu keha.Uurige järgi mida kirjutatakse internetis Telepaatia,Maatriksi või psühhiliste häirete kohta.See on väga julm saladus mida kogumaailma inimeste eest varjatakse.Sellest teavad ainult väga vähesed inimesed ülekogumaailma.Nii nagu mobiili levi ja internet tuleb läbi klaasi ja kes teab kust veel,nii tuleb see ka inimese ajju.Ma arvan,et see töötab läbi tehnika aga,kui ei ja see on olnud aasta tuhandeid või miljardeid nii,võimalik,et nii saab teiste planeetide elulugusid või ajalugu vaadata läbi nende elus olendite või surnud hingede.Telepaatia või Maatriksi teel liigub kogumaailma inimeste elu info esmajärjekorras sekundiga,see on tavaline elu ja nii pannakse väga pikalt plaane paika,samuti nii hoitakse seda saladust ja võimu enda käes,õpetatakse lapsi ja inimesi elama,kloonitakse neid jne.Inimesed on nagu raadioteel juhitavad robotid.Lapsel või inimesel ei ole enda oma midagi Telepaatia või Maatriksi teel võetakse kõik ära,kui tahetakse.Inimese mõttemaailnas,hinges,südames ei jää ei jää mitte kui midagi saladuseks,kõik on võimalik Telepaatia või Maatriksi teel välja ja käest ära võtta ja tundeid ka tunda,lühikese aja jooksul saab vaadata ära kogu inimese eluloo.Samuti saab ellu äratada surnud hingesid ja vaadata läbi nende kogu planeedi ajalugu.See ei ole normaalne Telepaatia võj Maatriksi teel annab lapsi jz inimesi mõjutada ja piinata väga julmalt ja väga ogaraks teha või hulluks ajada.Mina arvan,et kui surnud hingesid annab ellu äratada,siis ei ole inimese mälu ainult ajus vaid ka ôhus,arvutis või ka mujal.Võimalik,et lastel ja inimestel on ära võetud ka osa aju kasutamis võimalus 100%>70% sest see võim on väga tugev.Kui palju pimestatakse ära laste ja inimeste mõtteid,arusaamisi,tundeid jne.Kui palju in neid haigeks tehtud.Telepaatia või Maatriksi teel saavad suhelda  kogumaailma inimesed,erinevad rahvused samas keeles sest mõtted on samad.Ma arvan,et Telepaatia ja Maatriksi saladuse hoidmiseks ja võimu omamiseks on peetud väga palju sõdasid,ka ristisõdasid Jumala usu ûles ehitamiseks ja selle võimu nimel.Telepaatia või Maatriksi teel on kõik näha,mis inimese kehas või organismis on,ka silmanägemine.Mis te arvate,kui Maatriks,Avatar,Minority Raport filmid ja Smallville,Elajas seriaalid on tehtud Telepaatia või Maatriksi järgi.Ma arvan,et inimesi on aetud või nad on ise läinud sellepärast pederastideks,transvestiitideks,lesbideks,jne.Psühhilisest häirest saab nii lahti,kui ehitada hästi paksude petoon seintega hoone,kus ei ole aknaid,ventilatsiooni,elektrit ega üldse välismaailmaga mitte mingit kontakti,nii kaob selle levi mõju ära ja nii saavad inimesed oma mõtteid vabalt mõelda nii,et sellest keegi teada ei saa..Nii tehakse ka lastele ja inimestele saatusi.Ma ei saa veel kõike infot avaldada Telepaatia või Maatriksi kohta,muidu mind pannakse hullumajja.See kes leiutab selle tehnika välja,millega saab ära tõestada Telepaatia või Maatriksi ja millega saab seda kõike kasutama hakkata,kus on palju igasugu erinevaid võimalusi,saab maailma kõige rikkaimaks.See on uus sajand.

    VastaKustuta
  2. Telepaatia või Maatriks on miljon protsenti õige.See töötab raadiolainetega,elektronidega,see on nähtamatu aine,elekter,internet.See töötab ülekogumaailma sekundiga nagu mobiilid,arvutid,internet jne.Inimese ajus on elekter ja õhus liigub ka elekter,internet,elektronid.Eestis on 35000 inimest ja Soomes 10% lastest psühhilise häirega,keda võivad mõjutada teised inimesed ja kellele saaks väga lihtsalt abi anda,terveks ravida Telepaatia või Maatriksi teel.Kui palju on neid lapsi ja inimesi ülekogumaailma.Uurige järgi millised psühhilised häired kõigil on,kas see kõik on tõesti võimalik vôi mis üldse on võimalik inimese pehmes madala vooluga ajus.Kas see on võimalik,et epilepsia haige kaotab teadvuse ja hakkab maas tõmblema üle kogu keha.Uurige järgi mida kirjutatakse internetis Telepaatia,Maatriksi või psühhiliste häirete kohta.See on väga julm saladus mida kogumaailma inimeste eest varjatakse.Sellest teavad ainult väga vähesed inimesed ülekogumaailma.Nii nagu mobiili levi ja internet tuleb läbi klaasi ja kes teab kust veel,nii tuleb see ka inimese ajju.Ma arvan,et see töötab läbi tehnika aga,kui ei ja see on olnud aasta tuhandeid või miljardeid nii,võimalik,et nii saab teiste planeetide elulugusid või ajalugu vaadata läbi nende elus olendite või surnud hingede.Telepaatia või Maatriksi teel liigub kogumaailma inimeste elu info esmajärjekorras sekundiga,see on tavaline elu ja nii pannakse väga pikalt plaane paika,samuti nii hoitakse seda saladust ja võimu enda käes,õpetatakse lapsi ja inimesi elama,kloonitakse neid jne.Inimesed on nagu raadioteel juhitavad robotid.Lapsel või inimesel ei ole enda oma midagi Telepaatia või Maatriksi teel võetakse kõik ära,kui tahetakse.Inimese mõttemaailnas,hinges,südames ei jää ei jää mitte kui midagi saladuseks,kõik on võimalik Telepaatia või Maatriksi teel välja ja käest ära võtta ja tundeid ka tunda,lühikese aja jooksul saab vaadata ära kogu inimese eluloo.Samuti saab ellu äratada surnud hingesid ja vaadata läbi nende kogu planeedi ajalugu.See ei ole normaalne Telepaatia võj Maatriksi teel annab lapsi jz inimesi mõjutada ja piinata väga julmalt ja väga ogaraks teha või hulluks ajada.Mina arvan,et kui surnud hingesid annab ellu äratada,siis ei ole inimese mälu ainult ajus vaid ka ôhus,arvutis või ka mujal.Võimalik,et lastel ja inimestel on ära võetud ka osa aju kasutamis võimalus 100%>70% sest see võim on väga tugev.Kui palju pimestatakse ära laste ja inimeste mõtteid,arusaamisi,tundeid jne.Kui palju in neid haigeks tehtud.Telepaatia või Maatriksi teel saavad suhelda  kogumaailma inimesed,erinevad rahvused samas keeles sest mõtted on samad.Ma arvan,et Telepaatia ja Maatriksi saladuse hoidmiseks ja võimu omamiseks on peetud väga palju sõdasid,ka ristisõdasid Jumala usu ûles ehitamiseks ja selle võimu nimel.Telepaatia või Maatriksi teel on kõik näha,mis inimese kehas või organismis on,ka silmanägemine.Mis te arvate,kui Maatriks,Avatar,Minority Raport filmid ja Smallville,Elajas seriaalid on tehtud Telepaatia või Maatriksi järgi.Ma arvan,et inimesi on aetud või nad on ise läinud sellepärast pederastideks,transvestiitideks,lesbideks,jne.Psühhilisest häirest saab nii lahti,kui ehitada hästi paksude petoon seintega hoone,kus ei ole aknaid,ventilatsiooni,elektrit ega üldse välismaailmaga mitte mingit kontakti,nii kaob selle levi mõju ära ja nii saavad inimesed oma mõtteid vabalt mõelda nii,et sellest keegi teada ei saa..Nii tehakse ka lastele ja inimestele saatusi.Ma ei saa veel kõike infot avaldada Telepaatia või Maatriksi kohta,muidu mind pannakse hullumajja.See kes leiutab selle tehnika välja,millega saab ära tõestada Telepaatia või Maatriksi ja millega saab seda kõike kasutama hakkata,kus on palju igasugu erinevaid võimalusi,saab maailma kõige rikkaimaks.See on uus sajand.

    VastaKustuta