reede, 5. august 2016

Siis, kui Jõgeval elav kooliõde külla tuleb

Ave ja Germo
    Kui ma siin hommikul seda Weekendi teemat lahkasin, sain teada, et kunagine kooliõde Tartu päevilt on Pärnus. Loomulikult haarasin kohe härjal sarvist ja nii me kokku saimegi üle 20 (või rohkem) aasta. Need 6 tundi kadusid lausa kätte. Kella 22.00 paiku avastasime, et võiksin veidi Avele Pärnut tutvustada. Ega ma palju tutvustada ei saanudki, sest läks juba pimedaks jne...Mõne pildi sina ka teha, siis läks telefoni ekraan mustaks ja enam ma pildistada ei oska. Jaansoni rajal viibisime, kui päike loojus.

 Nagu näha oli ka Germol Avega tutvumise üle hea meel. Osadel piltidel vaatab ta veel rohkem taevasse. Pildid on tehtud kesklinna poolsemal Jaansoni rajal, eesmärgiks oli, et aerukujulised lambid jääks peale, aga midagi ka jäi.

  Öö on. Hetk tagasi lõppes paugutamine Weekendil, nüüd ilmselt on linnas tihe liiklus.
Avega kohtume juba laupäeval taas, siis on meil väikesed plaanid, aga sellest kirjutan peale plaanide elluviimist.

  Oli imeline ja siiras õhtupoolik!
Sõbrad, kui te Pärnut väisate, võtke minuga ühendust ja teeme tassikese kohvi või teed. Olen ootel.
Aitäh, kallis Avekene!

Germo ja mina Jaansoni rajal


4-5. august. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar