teisipäev, 9. august 2016

Siis, kui isehakanud laplane ja saarlane külas käivad

Anneli ja Marge

   No, Annelist olen juba oma blogistaari teinud, sest kohtume tihti ja olen sellel suvel ka tema kodus kordi käinud. Varsti ju seda võimalust enam ei avane, sest selle kuu lõpus sõidab ta tagasi oma teise koju, Lapimaale.

  Täna oli taas külalistepäev. Kui olin oma novelli arvutisse trükkimas, tulid 3 külalist põhimõtteliselt ühel ajal, nagu kokkulepitult, kuigi nii see ei olnud. Anneli lapsepõlvesõbranne Marge on juba aastaid isehakanud saarlane. Mis kõige põnevam, ta ju lausa räägib saare keeles, sellise tooniga ja hääldused on ka saarlastele omased. Margega tegime juba ka diili (Anneliga ikka ka), et järgmisel aastal sõidame Saaremaale talle külla, koos Anneli ja Germoga. Margel on ju seal lemmikloomahotell Kuldne Viisik ja pealegi pole mina siiani veel oma jalga Saaremaale saanud. Oi, ootan juba järgmist suve. Germo ootab ka ja muudkui räägib kannatamatult Margest ja Saaremaast. Ja, noh, Anneliga tuleb kenasti läbi saada (muigan!), ehk mahutab meid siis autole. Igal juhul tänud külastamast, kallikesed! Aga ma ei tea kas Zorro ka kaasa saame võtta. Ehk saame.

  Mis ma veel täna tegin? Ausalt üteldes ongi täna selline lebopäev olnud. Võtab ju kirjutamine omajagu energiat ja selle novelli kirjutasin enne paberile ja siis hakkasin arvutisse trükkima. Vahel kirjutan ka otse arvutisse. Kuidas kunagi.

  Olen oma euroaluste hunnikutega vist naabrid ära tüüdanud, sest neid tuuakse mulle siiani. Täna toodi ka. Kuur on puudest suht triiki hetkel, kuid 20. augustil hakkame vennaga alles neid aluseid lõhkuma, saagima ja laduma, sest enne pole temal aega. Ja siis tahaks ka terrassi lõpuni ehitada. Paari tunni eest sain juba pooliku terrassi äärest kotitäie risu, mille tuul kohale tõi. Ja sügisvihmade ajal ei pea siis koju tulles porilompi astuma.
Ahi köeb ja toas on juba teine õhk. Mitte, et meil külm oleks, kaugel sellest, lihtsalt niisked ilmad teevad ka elamise niiskeks ja rõskeks, sellepärast tuleb vahel kütta.

  Ja meie pesamuna, Zorro Peterson-Paavle (Germo pani nime) armastab just nii magada.
Zorro leiba luusse laskmas


9. august. 2016.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar