esmaspäev, 6. mai 2019

Siirad ja suured tänud!


 Oi fännid, te hellitate mind ära! Aitääääääh! Selline üllatus ootas mind Omniva pakiautomaadis.

 Kunagi oli mul omanimeline tass, aga kõrgv tuli küljest ära ning kõrvata või praoga tassi kodus hoida pole soovitav. Nii ma sellest ilma jäingi.

 Jah, kes veel ei tea, ma kogun tasse, reeglina küll maade, riikide, linnade ja külade logoga tasse, kuid see on siin tõeliselt armas üllatus. Leidis endale koha hetkel raamaturiiuli ees. Ja ilmselt on mu fänn ka teadlik, et mu lemmiklill on just kollane roos,sest see lill ehib seda tassi. Uuhh, tibutagi. Ma olen siiralt õnnelik.

 Jah, nii vähe ongi rõõmuks vaja, et päev päikeseline sünniks.

Olge hoitud ja armastatud!

Mõni foto veel:
tegelt on mu nimi kullavärviga kirjutatud :)
kollane roos


6.mai. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar