kolmapäev, 22. mai 2019

Jaansoni rada 152.päev

Germo on niiiii pruun juba

 Täna oli energiat juba palju rohkem, läbisime 6 km.
Mõned piisad vihma saime ka kuid koju jõudes olid mu pesud pesurestil täitsa märjad, seega Tallinna maantel tuli rohkem. Nüüd sajab juba padukat.

 Enesetunne on hea, ei ühtegi lihas- ega liigesevalu, võhma jagus ka. Väsimust ei tunne. Ja üleüldse on mu veresuhkur täitsa normis 5,0 kuni 5,9. Ühest ravimist olen juba prii. Aga liikumine on hea. Kuna ma sõin suppi, kus oli kartul sees (süsivesikud) oligi vaja need süsivesikud rajal maha käia. Ma võin süsivesikuid tarbida ainult hommikusöögiga ja lõunasöögis. Peale seda enam mitte. Kuulan rangelt sõna ja nii ma tervenen. Režiim on ka väga tähtis.

 Aga mis seal ikka, las fotod kõnelevad.
minek. Germo
2 km läbitud...
3 km läbitud...
väike armas sillake..
vaid mõningad vihmapiisad sillal...
lihtsalt ilus

 Olge hoitud!


22. mai. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar