neljapäev, 30. mai 2019

Rada 156.päev


 Täna läbisime 4 km, aga natuke teisi radu pidi, sest mul oli kell 11.00 aeg perearstile. Ei midagi hullu, tavaline vereanalüüside andmine ja kopsu lasin ka kuulata.

 Mõnikord ongi mõnus läbida teisi radu, sest üks ja sama teekond muutub tüütuks. No ja miks mitte kepikõndida ka arsti vastuvõtule (?) Vaatamata sellele, et vahetult enne vererõhu mõõtmist olin aktiivselt läbinud mõned kilomeetrid, oli mu vererõhk normis, ehk siis 144-90. Kolm kuud võtan vererõhutablette (Coveram) ja siis näis mis edasi. Vereanalüüside vastused saan homme ja olen kindel, et selle kolme nädalaga on need vastused palju paremad.

 Germo peab ka vapralt vastu ja hea uudis on ka see, et juba 5. juunil saame ajuuuringule, aeg toodi nädala võtta ettepoole. Eks ma jälgin teda pidevalt, aga me saame hakkama. Ka Germo peab tervisliku toitumise dieeti, kui nii öelda võib. Aga eile õhtul ma natuke patustasin, no tulin reisilt pealinna ja söögiaeg jõudis kätte. Ma pean ju rangelt õigetel kellaaegadel sööma, aga bensukas polnud erilist valikut, sestap sõin tuunikala, muna, sibula ja tomatiga einevõileiba. Lisaks veel hulgim tomateid ka, aga see veresuhkrule liiga ei teinud, oli teine pärast 6,3. Esimene õhtu enne magama minemist üle pika aja mil ma ei pidanud veresuhkru tõusuks midagi näksima. Aga üldiselt olen ikka režiimis, täna õhtuks sööme köögiviljasalatit ja tüki kana, ei mingit saia ega leiba, tassi piparmündi-nurmenuku teed (värsket) joome kõrvale.

 Järgmisel nädalal on kiire, esmaspäeval, kolmapäeval, neljapäeval ja reedel olen hõivatud. On üks plaan paika pandud esmaspäevaks ning ülejäänud päevadel liigun tervisekabinettide vahet. Sestap mind kodust kätte saada on suhteliselt raske. Aga telefonid on olemas, maa alla ma ei kao :)

 Ahjaa, kallis kooliõde Aili tõi meile täna sihukese piraka portsu nurmenukke, suured tänud! Ja muidugi tänud ka ta armsatele tütardele, kes korjata aitasid! Ahjaa, lapselapsele ka!

Olge terved ja liikuge igal võimalusel!
Germo
päike oli erakordselt ere...
...

Endla teater
Pärnu hotell
päike kuldab perearstikeskust
üks põnev kustiteos ühel elektrikapil...jäi silma...
peaaegu kodus
Pärnu paadimehed
nurmenukud Koongast
Germo ja päälinn 29.mai. 2019.a.


30.mai. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar