pühapäev, 31. märts 2019

Jaansoni rada 140.päev


 Täna käisime neljakesi rajal. Aga kõigest 4 km sai läbitud, sest mina rohkem ei suutnud. Aknast õue vaadates tundus ilus ilm, aga tuul on juba valus, vähemalt Pärnus, eriti rajal. Aga õnneks oli ka mul müts kotti pandud, kuigi vahepeal panin isegi kapuutsi pähe. Jah, mu rajamantlil on kapuutus.

 Hommikul juba lootsin, et saan fliisi väel rajale minna, aga rajal olles tundsin, et oleks võinud paksema pluusi isegi alla panna, tuul nõelus läbi, aga nahk oli ju märg.

 Sellel nädalal sai siis 3 korda rajal käidud. Aga 4 päeva oli nüüd ka vahet, sest ravisin oma liigeseid, mis teevad tegelikult siiani liiga. Kolmapäeval olin nende pärast suht rivist väljas. Aga õnneks on mu tinktuure kodus ja teen neid üha juurde.

 Loodame, et külm liiga ei teinud. Võhma täna üldse ei olnud, väheamlt minul. Teised küll ei kurtnud. Aga koos läksime ja koos tulime. Lisaks Maarjale oli meiega ka naabrikoer Nublu, kes oli liikumisest väga vaimistuses.

 Nüüd lähen tinktuuritan ennast sisse ja tuleb tunnine iluuni teha, ööuni jäi niigi lühikeseks, olen ju lugemislainel.

Fotod:
kuldvuntsi tinktuur
nunnu Nublu
Germo, Maarja, Nublu
jõevesi on selle tuulega kõvasti tõusnud
rada
2 km läbitud...


31. märts. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar