reede, 22. märts 2019

Kirjtasin "Nelli Teatajasse" Marcost loo


 Täna ilmunud "Nelli Teatajas" on lugu strippar Marco Tasasest. Selle loo autor olen  mina.
Kahjuks on juba pealkiri eksitav. Lisaks loeb artiklist välja, nagu poleks Marco ise endale laulusõnu kirjutanud. On. Väga palju laulusõnu on ta oma lugudele kirjutanud.

 Minu artikkel on alles, see, mille sellele ajalehele saatsin ja seal on kõik hoopis teisisti. Aga kuna ma olen selle ajalehe kaasautor, siis vabandan Marco Tasase ees "Nelli Teataja" nimel. Loodan südamest, et sellised eksitavaid asju enam ei juhtu.

 Mustand on mul alles.

 Aga kuna mul on kombeks kõik oma artiklid blogisse jäädvustada, saab see ka siin olema.

Loetav ka veebis ning SIIN!

Fotod:
...
..
...
...


22. märts. 2019.a.
Vana-Rääma

2 kommentaari:

  1. Kas on uhke tunne levitada tühisust? Vist makstakse hästi.

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Tühi on inimene kes tuleb tühisustset teiste blogisse rääkima ja ei tee seda oma nime alt, sest tal puudub julgus, ta on ju tühi...

      Kustuta