reede, 8. märts 2019

HINGEDEPÄEV - Heldur Lääne


 Öösel sain loetud Heldur Lääne romaani "Hingedepäev."

 Helduriga kohtusime ja tutvusime aastaid tagasi, kui armas Imbi Paju kutsus mind Võtikvere raamatukülla "Segaverelist" esitlema. Mina võtsin kaasa poetess Maarika Siimu ning seal tutvusin veel mõne kirjanikuga, näiteks Soome-Rootsi kirjaniku Emma Jusliniga. Ma müüsin seal ka oma raamatuid, aga päev kujunes vihmaseks ning hea Heldur lubas meid oma telgi alla varju. Seal me raamatuid vahetasimegi. Oli üks imearmas päev.

 "Hingedepäev" mind väga ei kõnetanud, liiga laialivalguv, liiga palju kirjeldusi ning kogu süžee venib. Vahepeal juba jõudsin ära unustada kes räägib ja millest räägib ning mis üldse teemaks oli. Samas sõnum on raamatus sees- oma lähedasi ei tohiks unustada ja sõjakirves tuleb maha matta!
 Kogu aeg ootasin, et midagi toimuks, aga teema kaldus n.ö. vinklist välja ja ma ei jaksanud vahepeal ära oodata, et kuhu süžee jõuab. Sestap võttis lugemine aega, ei paelunud lihtsalt. Kuigi lõpuosa muutus haaravamaks ja siis ma juba nautisin. Aga vead häirisid. Raamatutes ikka tuleb vigu ette, aga kui neid on liiga palju, jäävad segama. Ja toimetajakätt vajanuks see teos väga. Jah, ma tean, et head toimetajat on raske leida ja toimetmine on kulukas. Ma ise maksin möödunud aastal toimetajatele kaugel üle 1000 euro, pluss veel illstraatoritele ka, aga...raamat peab olema toimetatud, muidu on asjal kibe mekk man.

 Aga hea on teada, et Heldur kirjutab ka proosat ning üks ta raamat on veel ootamas mu öökapil. See raamat läheb eriliste raamatute riiulisse, sest see on pühendusega. Aitäh!

Rahva Raamatu lehelt:
Raamat

HINGEDEPÄEV

 41 Google +0  0 Share0
Edukas ettevõtja on unenäolises minevikumälestuses kui tema tootmisüksuses otsitakse süüdlast vargustele mis rikuvad toodangut ja seadmeid.
ISBN 9789949819409
Ilmumisaasta 2017
Keel eestikeelne
Formaat Pehmekaaneline
Lehekülgi 141 lk
Mõõt 210x148x10 (mm)
Lisamise aeg: 11.09.2017  Toode pole saadaval



8. märts. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar