kolmapäev, 6. märts 2019

Uus tass Isrealist


 Armas kooliõde Kadri käis Lähis-Idas, Isrealis reisil ning tõi mulle sealt uue tassi ning ka Jeru(u)salem(m)a logoga külmkapimagneti. Põnev, et viimasel ajal Lähis-Idas reisitakse! Aitäh, Kadri!

 Ega ma andekat Kadrit ei saanud ju pillipiinamiseta minema lasta, nii ta meie pianiinot veidi tuulutaski. No mulle on juba kooliajast mällu salvestunud, et Kadri on musikaalne, juba siis ta õppis muusikakoolis ning kunagi käis ka ühes laulusaates. Aga ikkagi pole ma veel leidnud endale klaveriõpetajat, sest kõik mu tuttavad mängivad enamjaolt kuulmise järgi. Eks ma klimberdan veidi ise ka vahel, kui tunne tuleb, ka kuulmise järgi, aga see pole see. Kuid ma ei jäta jonni, iga asi omal ajal.

Fotokesi ka veidi:
läheb mänguks :)

Kadri tuulutab meie pianiinot


Siit saate vaadata ja kuulata"Kaks takti ette" saadet ja Kadri Killingut (üsna alguses, esimene laulja) KUULA SIIT!


6. märts. 2019.a.
Vana-Rääma


Kadri musitseerib


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar