teisipäev, 5. märts 2019

Tre Raadio ja teised tegelased...


 "Käisin" täna Tre Raadios. Just "käisin," sest kohal oli sellel korral vaid minu hääl, mitte mina ise. Fotosüüdistused on tehtud möödunud aastal, kui ma ka ise mõned tunnid otse-eetris olin, aga täna ma siis "käisin."

  Tegelikult on märtsi kuus Tre Raadio hommikuprogrammis mõned minutid kohalike kirjanike tarvis, kus nad saavad oma lemmikloo valida ja selle ka eetrisse ütelda, sestap on mu hääl nii võõras, laulusoovi esitasin siiski telefoniteel.

 Nagu ma ka mainisin, osutus selleks minu sõnadele loodud lastelaul "Ärgake," mis jõudis ka eelmisel aastal Margrit Kitse laulustuudio mudilaskoori esitlusega plaadile "Väike ime." Olen Margritile selle eest ülimalt tänulik, aitäh! Need on mul südamega lausutud sõnad ja mudilaskoor on selle loo nii elusaks laulnud, et ilmselt ei jäta see kedagi külmaks. Mul on väga palju väga head tagasisidet.

Regina Jaakson

 2.40 minutil 05.03.2019- Teisipäev – Hommikuprogramm- Regina ja Ahti. Mis seal? Minu laulusoovitus ja selleks on mu enda sõnadele loodud laul "Ärgake," mille on viisistanud Margrit Kits ja laulab mudilaskoor.

plaat näeb välja selline, armas

Laulu saate ka kuulata SIIT!

 Aitäh, armas Regina, selle võimaluse eest! Nüüd ootan millal saan sinu debüütromaani käte vahel hoida!

* * *

  Armas kirjanik ja kirjastaja Heli Künnapas luges läbi mu noorteromaani "Vihmatüdruk" ning andis tagasisidet. Seda saate lugeda Heli Künnapase lugemisblogist "Heli lugemisvara (lugemisblogi) ja ka SIIT!

* * *

 Andekas kunstnik Jana Valge tegeleb mu lasteraamatu "MIA LOOD" illustreerimisega ning kaaneillustratsioon on juba valmis. Siirad tänud Helile ja Janale!

MIA LOOD


* * * 
  Ilmunud on ajakirjade "Saatus & Saladused" ning "Müstilised lood" märtsi numbrid. Sellel korral saatsin "Saatus & Saladustele" Silja Mureli luuletused ning samas ajakirjas ilmus ka minu raamatureklaam. Aitäh!

ajakirjad


Silja Mureli luule


raamatureklaam ajakirjas


* * * 

Ei saa blogisse jäädvustamata jätta ka kirjanik Saale Väesteri poolt  kirjutatud arvustusest mu raamatule "Üksinda maailmas." Aitäh! Siin ta on:


Lõpetasin just Margit Petersoni raamatu "Üksinda maailmas" lugemise. Mind paelus alguses just pealkiri, sest ka mina tunnen end sageli maailmas täiesti üksinda. Seda enam haaras mind endasse ka lugu kaksikutest Lorietist ja Marietist. Üks tüdrukutest on sündides põduram ja vanemad pööravad seetõttu talle alguses rohkem tähelepanu, poputavad teda rohkem. Ajapikku jääbki vanematele külge harjumus eelistada väetimana sündinud last Marietti, Loriett jääb aga sageli omapead, mõistmist leiab ta vaid isapoolse vanaema juures.
Raamat jälgib mõlema õe elukäiku ja seda kaasahaaravalt ning põnevalt. Mulle meeldisid rohkem peatükid, mis rääkisid Lorieti tegemisest, sest see asjalik neiu võitis kiiresti minu südame. Ta on hakkaja ja asjalik. Seda kõike hoolimata lapsepõlves kogetud traumadest või siis ehk hoopis sellepärast, sest Loriett ei anna kunagi alla, ta leiab võimaluse elus hakkama saada, sest ta teab, et teisiti ei saa. Samas on Marieti elukäik hoopis teistsugune. Ta ei oska oma tegude eest vastutada ja satub seetõttu halvale teele.
Rohkem ei tahaks raamatu sisu paljastada. Soovitan lugeda, sest tegu on tõesti hästi kirjutatud ja kaasahaarava teosega, mis paneb ka elu üle järele mõtlema. Aitäh, kallis Margit Peterson, selle meeldiva lugemiskogemuse eest!


 Veebruar ja märts on kuidagi väga kiired kuud olnud, olen mõne kirjutise kirjutamisega ajahädas, aga katsun nüüd nende kirjutamisse süveneda. 

 Imelist kevadkuud!  


5. märts 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar