neljapäev, 14. märts 2019

Emakeelepäev Rääma Põhikoolis


 Tänasel Emakeelepäeval käisin 7-9. klassi õpilastega (ala 150 last!) kohtumas Rääma Põhikoolis.
See kool on aastatega mulle kuidagi eriti armsaks saanud, aga aulas esinesin esmakordselt. Eelnevatel aastatel olen käinud Liivi luule konkursil žüriitööd tegemas, raamatukogus ja täna tutvustasin Rääma õpilastele oma loomingut, lugesin luulet, rääksin raamatute sünnist ja koostamisest. Vahelduseks said õpilased kuulata ka minu sõnadele loodud lastelaulu "Ärgake" (muusika Margrit Kits).

 Jah, ma olen nüüd avatud uutele kutsetele, uutele esinemistele. Tervis lubab, kuigi sügisest siiani olin sunnitud lausa 9 esinemisest loobuma. Nüüd saan juba hakkama, tanane esinemine andis teada:) Kippusin juba üleaja rääkima.

 Rääma õpilased on armsad, kuulavad ja oskavad ka küsimusi esitleda. Mina osakasin ka, nii loosisin välja ühe oma VIHMATÜDRUKU. Kui ma nüüd õigesti mäletan, võitis Ranar. Palju õnne!

 Tänud kutsumast Kadri Killing ja Joanna Jakobson! Uute kohtumisteni!

...
ikka täissaalile...


14. märts. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar