teisipäev, 12. märts 2019

Ma olen pisarateni liigutatud


 Mis saab päevahaku veel kaunimaks teha, kui leiad pärispostkastist päriskirja, mille on oma kätega kirjutanud ja joonistanud armas lasteraamatu lugeja Bretlyn, keda kutsutakse ka PETUks? Just selline armas üllatus ootas mind täna postkastis! Siirad ja suured tänud, armas Bretlyn - PETU!

 Oma PETU lugu olen ma ennegi jaganud, panin päriselt ka endale lapsena sellise nime, tuletasin selle oma perekonnanimest - Peterson. Ja olen ka maininud, et mu lasteraamatutesari PETU, PETU LÄHEB KOOLI ja PETU VAHETAB ELUKOHTA (kirjutamisel) on kirjutatud mu lapsepõlvest, ei, mitte üks -ühele, olen ikka ka fantaasiat juurde lisanud, nagu ilukirjanduslikes teostes ikka.

 Armsal Bretlynil on nüüd olemas nii PETU, kui ka PETU LÄHEB KOOLI. Ma usun, et ta on nende raamatute üle õnnelik. Ehk avaneb kunagi võimalus ka minul temaga kohtuda ja tutvuda. Siiralt sooviksin!

 Pisikesi fänne omada on üliarmas tunne! See motiveerib ja julgustab edasi kirjutama. Lähitulevikus ongi minu sulest ilmumas lasteraamat MIA LOOD.

 Minu lasteraamatu PETUga saate tutvuda SIIN!
Minu lasteraamatuga PETU LÄHEB KOOLI saate tutvuda SIIN!

 Päikeseline päev on alanud!
ma olen sõnatu...see on ju päris meie Simba :)

lihtsalt võrratu!





12. märts. 2019.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar