reede, 2. märts 2018

Saatus & Saladused ning Müstilised lood


  Selle kuu numbrid on ilmunud!

  Jätkuvalt teen ma koostööd nende ajakirjadega ning mõlemas ajakirjas on minu jutuke ja lisaks toimetasin SaSasse ka Auli Lehola luule.

 Kui sina tahad, et su luule ilmuks mai numbris siis võta minuga ühendust juba täna!

 Minu lühijutud ja novellid, mis läbi aegade nendes ajakirjadus ilmuvad, saavad iga paari aasta tagant ka raamatuks (raamatusse). Nii on juba nende põhjal ilmunud minult 2 raamatut VIRTUAALMEES ja RÖNTGENNÄGEMISEGA MEES. Mõlemat raamatut saate veel otse ka minu käest osta ja soodsamalt kui poes! Esimene neist maksab vaid 5 eurot ja teine 6 eurot. Luban, et neis on ka lustakaid lugusid! Ja ehk juba järgmisel aastal ilmub järgmine, aga ma pole veel otsustanud kas raamatu nimeks saab TÄTOVEERITUD SILMADEGA MEES või MUSTADE SILMADEGA MEES, aga need oleks nagu järjeraamatud.

 Eelmisel kuul ilmus ka SaSas /edaspidi hakkangi blogis kirjutama SAATUS & SALADUSED ajakirja nime lühendatult -SaSa/ minu lühijutt ja seda saate lugeda SIIT!

 Kui sul on mulle mõni põnev lugu rääkida, siis võta minuga ühendust?! Teen koostöööd ajakirjadega:

1. Saatus & Saladused
2. Müstilised lood
3. Lemmik (loomade ajakiri). Kirjutan meelsasti sinu erilisest lemmikloomast!
4. Ajaleht NELLI TEATAJA

  Muidu kulgeb kõik vaikselt, ootan kevadet, et rajale minna, sest selliste ilmadega ma lihtsalt välja ei kipu, talv pole minule!
  Ahjaa, kui ma millalgi hõikasin välja, et mul sai inspiratsioon otsa, siis see kadus vaid paariks nädalaks ja nüüd olen ma juba ammu tagasi romaanis, lühiromaanis, mille käsikirja valmimine on vaid päevade küsimus. Sellised lood siis. Mingi "kohutav" inspiratsioon on kogu aeg õhus, kas see tuleneb sügisesest Porto reisist või rajal kepikõndimisest ja 25 kg kaotusest, ma nüüd ei teagi, aga mõnus tunne on küll. Ma pole elu sees nii palju kirjutanud kui viimasel ajal. Nelja kuuga olen pmst valmis kirjutanud 5 romaani, kuigi osad neist on lühiromaanid, aga ikkagi.

minu jutuke SaSas
vol 2
Auli Lehola luule
jutuke ML vol 1
vol 2


 Olge mõnusad! Mina olen ka!


2. märts. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar