kolmapäev, 28. märts 2018

MATLENA TEEKOND- Aino Pervik


  Lugesin läbi Aino Perviku eluloolise lühiromaani "Matlena teekond," mis kõneleb tema perekonna legendist, vaarvanaema teekonnast Tallinna, kus ta mitte kunagi varem käinud ei olnud.

  Matlena armastatud mees saab sõjas surma ning naine jääb lapseootele teisest mehest- Alleksist. Kirikuõpetaja ei saa neid enne paari panna, kui Matlena toob pealinnast ära Krimmi sõjas hukkunud abikaasa- Nigulase surmatunnistuse.

 Kuidas kulgeb teekond Tallinna ja kas ta saab selle surmatunnistuse? Sellest lugege ise. Minu jaoks oli väga põnev lugemine.

 Tegevus toimub, teadagi, sajandeid tagasi meie armsal kodumaal ja on kirja pandud tõsielu ainetel, nii nagu perekond seda legendi mäletab ja autor elustada on suutnud. Minu jaoks oli väga veenev, emotsionaalne ja valus. Tollel ajal ei vaadanud keegi su peale hea pilguga, kui kandsid sohilast, võisid küla põlu alla sattuda ja kirik ei kiitnud ka seda heaks.

Soovitan lugeda!

Aitäh, Aino Pervik selle raamatu kirjutamise eest!

Rahva Raamatu lehelt:RAAMAT

MATLENA TEEKOND

Autor: AINO PERVIK
 1 Google +0  0 Share0

Täiskasvanutele mõeldud teoses jutustab tuntud lastekirjanik üht oma perekonnalegendi, mis juba ammu uduste aegade taha kadunud. Kujutluses võiks aga see vana lugu olla ka selline, nagu ta siin nüüd on: lapseootel Matlena teekond Tallinna oma Krimmi sõtta kaduma jäänud mehe surmatunnistuse järele, et saaks eluga edasi minna.
Mihkel Raud soovitab:"Seda raamatut soovitades olen ma kahekordses huvide konfliktis. Esiteks on selle autor minu ema, teiseks olen ma osanik kirjastuses, mis “Matlena teekonna” välja andis. Aga soovitan ikkagi, eriti neile, kes kunagi ise midagi kirjutada plaanivad."


28. märts. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar