kolmapäev, 7. märts 2018

Kevad on hinges, aga...


 Olen mitu päeva blogist eemal olnud, sest hetkel on lihtsalt selline keeruline aeg. Olgugi, et kevad on hinges ja...

 Zorro on siiani kadunud ja need kes arvasid, et pildil, mida paari päeva eest jagasin ei olnud Zorrot, neil oli õigus...Tegu on küll Zorro koopiaga, aga tal pole lõua all  musta laiku, mis lõpuks reetis, et ...Aga sarnasus oli hämmastav.

 Täna sain kurbi uudiseid, kuid ei saa nendest rääkida. Aga tahan pärnakaid hoiatada, sest linnas liigub loomatapja. Hoidke oma loomadel silma peal kui vähegi võimalik! Südamest tahaks loota, et Zorro ei olnud tema ohver, et ta tuleb ja hüppab taas köögi aknale, vaatab sisse ja tahab koju tulla. Laupäeva õhtul ta kadus ja täna on juba kolmapäeva õhtu...

 Jäin eile veel haigeks ka, köha, nohu, imekombel palavikku ei ole, aga olen üleni vatist, kuigi täna on natuke parem, võtan iga 4 tunni tagant 2 paracetamoli sisse. Üks jama teise otsa...

 Aga nüüd olen ma roosapea, kuid tegu on ajutise värviga mis 10-15 pesukorraga maha kulub, ostsin Kanpolist ja seal on need suht odavad ning müügil on erinevaid värve. See pidi õrnroosa olema, aga ma jäin tumeroosaks, aga kogu mu pahmakale ei jagunud. Kaasas on ka šampoon millega saad vajadusel värvi maha pesta. Tundisn, et vajan vaheldust. Nüüd tuleks veel juuksed ära ka triikida ja...

 Täna sain ka kätte oma triloogi ELU PÄRAST ELU 3. raamatu illukad. Aitäh, armas ja andekas Annika Lainela!

 Aga palun säästke mind Zorro teemal kõnelemast rohkem, see on valus löök. Ise olen süüdi, et postkast on kirju täis, kuid nüüd teate, et meie pereliige on siiani kadunud...

Olge hoitud ja hoidke oma loomi Pärnus tegusteva retsidivisti eest!


7. märts. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar