neljapäev, 2. märts 2017

Seebile, seebile, sõbrad!


  Nagu ma paari tunni eest facebooki ajajoonel välja hõikasin, et ootan külalisi. Nüüd on tulemus siin. Ma  siis sain nelja käsitöö- ehk lõhnaseebi omanikuks. Ja ausõna need lõhnavad nii tugevalt, et kogu mu elamine on aroomi täis. Seepide autor on Külli Roomets.

  Kuna Külli elab Virtsus ja on nõus tulema paari nädala pärast mulle taas seepidega külla, siis palun andke teada kes seepe soovivad? Umbes kahe nädala pärast ja umbes 17.00-18.00 vahel, peale tööpäeva lõppu. Seebid maksavad 1-5 eurot.

  Esimesel pildil on minu tänane "saak" ehk siis neli seepi.

 Varsti saab Külli ka oma lehekülje, siis saab seda facebookis ka jagada.

Lisaks seepidele teeb Külli ka küünlaid. Ärge visake tühje küünlaklaase ja ja neid pisikesi teeküünalde plekist topse ära, korjake kokku ja tooge kasvõi minu kätte, saan Küllile edasi toimetada. Lähipäeval hõikan oma fb ajajoonel üles mis kuupäeval Külli täpsemalt Virtsust Pärnusse sõitma hakkab. Ahjaa, oma tehtud küünlaid võtab ta ka kaasa.

  Siirad ja suured tänud, hea Külli!
lõhnaseebid kotikestes (müügiks!)

perenaine Külli ja tema käsitöö
testerseebid õhulises kotikeses



2. märts. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar