neljapäev, 23. märts 2017

Kevadet hingamas...


  Õnneks on kevad jõudnud Pärnusse ja see lausa kutsub jalutama. Pealegi oli ammu juba aega hakata ennast liigutama, ka Germol. Olen viimased kuud aktiivselt lugenud ja kirjutanud, kuid paraku mulle ei sobi talv ja just talviti liigutan ennast vähe. See on aeg mil kaalu tuleb lausa kolinal juurde. Mitte üks asi ei tõmba mind talvekülmade ajal õue. Hea, kui ma poes ära käin ja enda korraldatud kirjandusõhtutel, aga...Ka Germol on talvega kõht ette kasvanud ja nüüd püüame mõlemad regulaarselt ennast liigutama hakata. Algatuseks jalutan ilma kõnnikeppideta, kuid kavatsen ka neid varsti tuulutama hakata.

 Tegelikult oli plaan ka kallile Terjele külla minna, aga kahjuks ei saanud me temaga kuidagi kontakti. Nii ma siis kõnnin PETU kotis. Aga millalgi ehk. Terje kodumaja juurest suundusime Jaansoni rajale tagasi. Vahepeal sai ka raamatud posti viidud. Algatuseks tegimegi sellise väikse tiiru jala kesklinna, Pärnu Vee juurest Jaansoni rajale ja tagasi. Ei tohi ju üle pingutada, kui pole harjunud ennast liigutama.

  Päris palju rahvast sportis juba rajal, kes jooksis, kes rulluisutas, kes kepikõndis, kes jalutas, kes sõitis jalgratta- kes rulaga jne...Imeline ilm ju kutsub.

 Tõime Germoga ka kevadet tuppa. Olen kord selline inimene kellele meeldib, et oksad, mis hakkavad pungima, on vaasis. Aga ausalt öeldes ma isegi ei tea mis puu oksi me korjasime lisaks kasele. Kui hakkavad pungima eks siis paistab.

 Jõevesi on täna kuidagi eriliselt sillerdav ja sinine, lausa müstiline. Ja jää kadus sellel aastal nii vaikselt, et ma ei mäleta isegi udu. Nujah, tubane olen olnud ka ju. Esimene pilt mille tegin on nagu Navitrolla loomingust pärit. Mulle meedlib kevad, siis ma ärakan talveunest.

 Aga nüüd väike pildigalerii ka siia.

teiselpool silda...
kesklinna sild
Germo kontserdimaja ees
kontseridmaja ees
Jaansoni rajal
Jaansoni rajal
Germo, kevad pihus
Jaansoni rajal
suurte ühisgaraažide seinad ona graffitised..

Imelist kevade jätku ja toredat kalapäeva!

23. märts. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar