teisipäev, 21. märts 2017

Päev täis rõõmu ja kurbust...


  Avastasin, et ma ei ole päris mitu päeva bloginud, aga tänane päev lihtsalt vajab blogimist.
  Hommik algas kenasti. Meil käis külas päris mitu huvitavat külalist, õigupoolest oli suhteliselt rahulik hommik. Aga nüüd hoian pöialt, et kõik läheks nii nagu minema peab, et ehk ilmub kunagi mu romaan "Segavereline" soome keeles. Vähemalt sellist plaani pidasime hommikul koos esimese külalisega. Aga sellel teemal ma pikemalt ei peatu. Selline pakkumine mulle tehti ja see on juba kolmas kord kui mu raamatut tahetakse tõlkida. Natuke olen nüüd ka valgustatud selle teemal tänu sõber Heikile. Aitäh! Aga sellel teemal ma rohkem ei peatu, iga asi omal ajal!

  Maarja saab ka oma tänud ja ta teab mille eest! Aitäh!

  Armas ja andekas kunstnik Kristina Reineller joonistas minust portree. Sain ise seda pmst fb vahendusel jälgida, ehk siis kunstnik saatis valmimisjärgus töid ja mina korjasin need kenasti kokku ning koostasin albumi. Et Kristina on üliandekas teadsin ma ammu ja nüüd saate ise piiluda, sest lisan siia valmivaid portreesid terve seriaali.

  Vastu õhtut haarasid peavalud mind endasse, võtsin tableti ja viskasin kummuli. Sain umbes 15 minutit pikutada, kui tuli armas Heli Künnapas. Jumal tänatud, et sa mind üles ajasid!
  Ja Raul, sorry, homme helistan vastu!

  Päeva lõpuks sai hea Kristina mu portree valmis, aga homme päevavalgel ta veel vaatab asja üle. Mina olin kannatamtu ja lisasin ühe neist fb profiilipildiks.

  Kahjuks on sellel aastal vikatimees liiga aktiivne. Nii selguski, et üks mu fb sõber on lahkunud....igavikuteele. Ei jõua mulle siiani see kohale. Valus on. Kurb on. Suhtlesime nii fb-s kui ka reaalses elus. Ühel korral jõudis ta isegi mulle külla. Liiga tühi tunne on.

 Mõned päevad tagasi läks mu lastraamatu käsikiri illustraatori kätte, seega...Aga eks sellest pikemalt kirjutan ka siis kui õige aeg.

 Kolm raamatut on lähiajal ilmumas ja võibolla isegi veel mõni...Olen produktiivne olnud ja mis neid käsikirju ikka sahtlis hoida, kui lugejaid jagub!

 Laupäeva õhtul käisin üle pika aja väljas, sest kallil inimesel oli juubel. Aitäh imelise õhtu eest, hea Ergo!
Muidu olen ikka lugemis- ja kirjutamislainel ning varsti lähendgi Rein Savi ahjusooja raamatuga voodisse.

  Hoidke lähedasi!
Aitäh, et te olemas olete!
1...
2...
3...
4...
5...
6...
7...
8...
foto: Urmas Luik
ja siia ka lõppversioon, päevavalguses viimistletud

21. märts.2017.a.
Vana-Rääma

4 kommentaari:

  1. Kallis Margit, see on väga kõnetav pilt Sinust, kunstnik on tõepoolest andekas. Sulle silma vaadates leidsin sarnasuse varalahkunud Kaja Kõlariga ja ka see tekitas sooja tunde, kuna tundsin teda isiklikult. Sind tunda on mul au ja Sinu produktiivsus on muljetavaldav. Õnne ja edu Sulle, terava sule ja suure südamega poetess/kirjanik/lastekirjanik!

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh, kallis Lea! Muide, mind ja mu õde on kunagi Kaja Kõlariks peetud, kunagi noorukina. Ju siis midagi sarnast on. Kristina hakkab minust värvilist portreed ka tegema. Ma lisasin siia ühe juurde, lõppviimistletud. Kallistan sind, mu armas ja andekas kirjanik ja lastekirjanik! :)

      Kustuta
  2. Tere hommikust ja kaunist kevadet Sulle! Portee on küll 1:1 ,väga täpne ütleks ja täitsa Sina! Toredaid kordaminekuid ,Sul on palju plaane! Ikka jõudu!Tervitustega Tiina

    VastaKustuta
    Vastused
    1. Aitäh ja imelist kevadet, kallis Tiinakene! Olen portreega ise ka väga rahul ja lisasin viimistletud variandi ka juurde siia blogisse. Tervitan ja kallistan.

      Kustuta