esmaspäev, 13. märts 2017

Minu pere ja muud loomad..

Zorro ja Germo enne õue minekut

  Kui Sven hommikul äratust tegi, ärkasin ma tegelikult juba täna teist korda. Ehk siis hommikul kell 7 olin juba üleval, aga tundus, et linn magab ja kobisin uuesti kotile.

  Olen kolme kuuga pmst 3 raamatut valmis kirjutanud, mis tähendab seda, et liikumist on vähe ja kaalu on juurde tulnud ning see pole, teadagi, tervisele hea. Juba sellepärast oli Sveni ettepanek hea, aga kahjuks pidin sellel korral loobuma "kaalulangetamisest." Sven on mitukümmend kilo kaalust (jalutades) kaotanud, et teeb lausa kadedaks. Aga rohkem ma ei räägi, ehk saate kunagi lugeda (:)kivisildnuku selleteemalisest raamatust.

 Muidu kulgeb kõik endiselt, paranen kõrvapõletikust. Õnneks läks see jube gripp meie perest mööda, oleme rõõmsad, aga ma suutsin mingi valemiga kõrvapõletikku jääda, kuigi mulle ei meeldi talved ja võimalusel olen talviti kodune ning tegelen loominguga. Aga haigused ei küsi...

  Endiselt pean loobuma raamatute esitlustest, kuigi pakkumisi aina tuleb. Endiselt olen ka ilma esihambata ning arstil käima saan hakata ilmselt alles mai kuus, (peale romaani sündi) seega igasugustel esinemistel on praegu kriips peal. Küll aga olen 8. aprilli Kirjandusõhtu korraldamisega ametis.

  Paari järgneva kuu jooksul ilmub mu sulest lausa 3 raamatut, 1 luuleraamat, 1 jutukogu ja 1 romaan. Olen jah produktiivne olnud, kuigi mul on raamatute tarvis materjali kodus nii palju, et võiks iga kuu raamatu välja anda. Aga käsikirja valminime ja trükkimine nõuavad ka kopikaid ning just selle taha on mõndade raamatute sünnid toppama jäänud. Tegelikult ma ei kurda, kuna tänaseks on mul lausa 5 kirjastust kelle kaudu saan raamatuid avaldada. Aitäh!

 Nagu pildilt näha, on Germo ja Zorro ka rõõmsad ja tervise juures.

 Varsti hakkan ka oma raamatusarja ELU PÄRAST ELU (rõhk esimesel elul) 1. raamatuga ühele poole saama, kuid kavatsen sellest kirjutada triloogia, kui antakse. Plaan igatahes on.

 Aga muidu, olge ikka rõõmsad ja terved, nagu meiegi!

Kena esmaspäeva!

13. märts. 2017.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar