laupäev, 27. oktoober 2018

Kirjutasin selle nädala Nelli Teatajasse oma arvamuse...


 Mõnikord teen ma koostööd ka ajalehega "Nelli Teataja." Tõsi küll, rohkem kirjutan ajakirjadesse "Saatus & Saladused" ning "Müstilised lood," sest mulle meeldib rohkem kirjutada ilukirjandust (mitte kolekirjandust).

 Ma vaatan harva televiisorit, sest Kanal 2 ja Tv3 kadusid vabaelevist ning ma lihtsalt ei näed neid. Olen mõelnud et Germo pärast peaks liituma, tema vaatab rohkem. Antud saadet (Selgeltnägijate tuleproov) ma siiski piilun, aga netist, kuid see röövib ohtralt neti mahtu, seega on mul viimased saated vaatamata.

 See on pelgalt minu taju, nägemine ja arvamus saate kohta, mis ei tarvitse paljude omaga ühtida, aga arvata ju ikka võib. Pealegi elan ma Cerlile(Hing Fekeli) väga kaasa ning mõnele teisele veel. Mul on ka oma nägemus kes võidab saate, aga ma ei tea kas seda on hetkel paslik välja öelda. Kuid nii palju julgen mainida, et näen võitja hulgas meesenergiaga inimest.

 Ikka ja alati pöial pihus! Olge vaprad nõiad! :)



27. oktoober. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar