pühapäev, 14. oktoober 2018

Nautisime imelist vananaistesuve


  Kui sulle ikka varahommikul äratust tehakse ning teatatakse et kohe ujuvad ahvenad kohale, tuleb tõusta. Olgugi et ööuni jäi napilt 4 tunniseks, olen ikka rõõmus sest täna oli nii fantastiline ilm! Paljud teist selle toas mööda saatsid?

  Meie igatahes nautisime vananaistesuve täiel rinnal. Suitsutasime ahvenaid ja kanakoibasid ning olime niisama õnnelikud. Kuigi kured vist läksid ja see peaks ennustama kurjasid ilmu, aga siis ongi päramine aeg võtta suvest kõik mis võtta annab. Püüdsin neid pildile ka.

 Ja üleüldse on täna igas mõttes üks armas päev. Positiivsed uudised ja asjaolud kaaluvad negatiivsuse ikka väga üle, tegelikult midagi negatiivset tänases päevas ei olegi olnud, kui mitte arvestada et eile hilisõhtul (juba tänases kuupäevas) sain taas kurva sõnumi, üks mu fb sõber on lahkunud....noor elu jäi jälle elamata. See uudis röövis mu une. Siis ma kirjutasingi varajaste hommikutundideni. Aga ikka ei saanud und...

 Head vesistamist! :)
läheb sisikonna rappimiseks...
soolvees...
soolvees...
läbi okste...
naeratada ei saa aga ikka olen rõõmus :)
Germo oma lemmikpingil....
jaanitule hunnik kasvab...
koos Germoga ja teistega...
õunaleeee
kala, kala, suitsuahven...
kana, kana...suitsukana
(suurenda, siis näed) kured lähvad, kurjad ilmad...
oma suitsutatud-hästi suitsutatud :)
sibulaõunad, nämma...


14. oktoober. 2018.a.
Vana-Rääma

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar