kolmapäev, 24. oktoober 2018

MARIS KOLIB PORTOSSE- Margit Peterson


 Ma ei tea kuidas teistega lood on aga mina loen oma raamatud ka paberkandjal läbi. Esiteks on mõnus trükivärvi nuusutada ja raamatust on palju parem lugeda kui failist. Kuigi, jah, ega midagi enam muuta ei saa. Aga polegi vaja, olgugi et mõnda kohta ma muudaks ka selles raamatus. Failist lugedes lihtsalt ei näe kõike vigasid. Aga see selleks.

 Autor ei märka kui ta kipub ennast kordama, mina kordan selles raamatus sõna "teisejärguline," mis tegelikult polegi mõnes mõttes nii häiriv vaid näitab seda et ma teen ka ise just tähtsamad asjad enne ära.

 Vigu ma ei leidnud, õnneks, kuigi tähevigu leiab peaaegu igast raamatust.

 Oli ülimõnus elada seda raamatut lugedes taas eelmises sügises kui käisin reisil Portosse. Kõik meenus. Ja olen ise väga rahul selle triloogiaga, kuigi 3. osa TAGASI KOJU ilmub alles novembri esimestel päevadel. Praegu on ta ahjusoojas :)

 Endiselt saate minu käest osata triloogia ELU PÄRAST ELU kahte esimest osa.

TREVORI JUHTUM 12 eurot (postiga saates 14 eurot)
MARIS KOLIB PORTOSSE 12 eurot (postiga saates 14 eurot)

 Ilmselt maksab kolmas osa ka sama palju.

Rahva Raamatu lehelt:

24. oktoober. 2018.a.
Vana-Rääma


Raamat

MARIS KOLIB PORTOSSE

 7 Google +0  0 Share0
Maris lõpetab ülikooli ja kohtub taas vanatädi Mathildega, kuid hoidub Trevorist rääkimast. Kohtumine on üürike, õige pea reisib neiu Portugali, teadmata veel isegi, kas ajutiseks või igaveseks.
Kadunud Trevor otsustab ema ja venna juurde tagasi minna, kuid vigastab end teel ja on verest tühjaks jooksmas, kui väikevend ta juhuslikult leiab.
Ema Mirell viiakse haiglasse ja Mathilde vennale Lembitule räägib ta kunagine armastatu saladusi, mis näivad kogu ümbruskonna elu pea peale pööravat. Kes on kelle poeg, tütar, õde, vend, ema või isa? Hemofiilia levib ju pärilikul teel...
Margit Peterson on Pärnu kolumnist, literaat, poetess, kirjanik, vabakutseline ajakirjanik ja ema kahele täiskasvanud pojale. 
ISBN 9789949725229
Ilmumisaasta 2018
Keel eestikeelne
Formaat Kõvakaaneline
Lehekülgi 144 lk
Mõõt 196x135x10 (mm)
Illustreerija(d) ANNIKA LAINELA
Kirjastus HELI KIRJASTUS
Sari ELU PÄRAST ELU
Lisamise aeg: 19.07.2018                   
                     
   
18.90 17.96 €
Kaupluses püsikliendile: 17.96 €
Kaupluses: 18.90 €
Kaup kätte: Kiirtellimusega: homme, 25.10

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar